Have pejs fra Hammerslag søges
Fra : SBC

Dato : 27-03-10 07:41

Sidste år var præmien en af gangene i Hammerslag på DR1 en havepejs.Jeg har
Googlet i timevis uden at kunne finde oplysninger op den, men uden held så
jeg vil blive meget glad hvis nogen ved hvor den evt. kan købes?

VH
Steen

Fra : ML

Dato : 27-03-10 08:50

SBC wrote:
> [...]
> har Googlet i timevis uden at kunne finde oplysninger op den, men uden
> held så jeg vil blive meget glad hvis nogen ved hvor den evt. kan købes?

Hvor kan du kontaktes? Jeg ved hvor du kan købe en.

Fra : Max

Dato : 27-03-10 09:58

Hej ML

> Hvor kan du kontaktes? Jeg ved hvor du kan købe en.

Fortæl det bare her, det kunne jo være at andre
også var intereseret.

Max

Fra : Henning

Dato : 27-03-10 10:00

On Sat, 27 Mar 2010 08:50:05 +0100, ML <x@x.com> wrote:

>Hvor kan du kontaktes? Jeg ved hvor du kan købe en.
Hvorfor ikke her - vi andre kunne også være interesserede i hvilken
model det var og hvor den købes?

Fra : ML

Dato : 27-03-10 10:08

Henning wrote:

> Hvorfor ikke her - vi andre kunne også være interesserede i hvilken
> model det var og hvor den købes?

Det er en privatperson som ejer havepejsen, og prncipielt vil jeg ikke
smide hans kontaktdata ud i et åbent forum. Hvis det havde været en
forretning var sagen en anden.

Har snakket med ham her til formiddag, så jeg ved positivt at havepejsen
er til salg. Skal afhentes i Silkeborg området.

Fra : Henning

Dato : 27-03-10 10:45

On Sat, 27 Mar 2010 10:08:20 +0100, ML <x@x.com> wrote:

> [...]
>
>Har snakket med ham her til formiddag, så jeg ved positivt at havepejsen
>er til salg. Skal afhentes i Silkeborg området.
Hvad hedder modellen (grillen, ikke sælger) ?