granitflis + cement.
Fra : Erling G

Dato : 25-03-10 21:51

Vi har en indkørsel med sort granitflis som skal lægges om bl.a. da den er
umulig at snerydde.

Samtidig har vi en lille skråning/areal ved siden af/bagom garagen som jeg
gerne ville have dækket og tænkte om man kan blande flisen med noget cement
( evt. også stenmel) så det kunne "støbes" på skråningen og blive liggende -
også for at undgå det ender som hundetoilet.
Det er ikke meningen at man skal gå på det.

Mvh.
Erling

Fra : ceroy

Dato : 26-03-10 11:49

"Erling G" <er@nomail.dk> skrev i melding
> [...]
> liggende - også for at undgå det ender som hundetoilet.
> Det er ikke meningen at man skal gå på det.

Dette bliver neppe liggende, skal det støpes bør du gjøre det ordentlig.

Fra : Erling G

Dato : 26-03-10 21:35

"ceroy" <roy___@ceroy.dk> wrote in message

> Dette bliver neppe liggende, skal det støpes bør du gjøre det ordentlig.
Undskyld ,men hvad mener du ? - det er kun en ca. 20/30 grader skråning så
det løber ikka væk " af sig selv" - det kunne du selvfølgelig ikke vide.

Mvh.
Erling

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-10 23:28

"Erling G" <er@nomail.dk> wrote in message

> "ceroy" <roy___@ceroy.dk> wrote in message

> Undskyld ,men hvad mener du ? - det er kun en ca. 20/30 grader skråning så
> det løber ikka væk " af sig selv" - det kunne du selvfølgelig ikke vide.

Hvordan vil du så undgå der ikke lige er nogle der kommer til at gå på det
og.. knæk...

Kasper

Fra : Erling G

Dato : 27-03-10 14:55

"Kasper" <Tjae> wrote in message

> Hvordan vil du så undgå der ikke lige er nogle der kommer til at gå på det
> og.. knæk...

Det er ikke et sted man lige "kommer til" at gå på, så hvis man ser bort
herfra kan man kan man så " blande flisen med noget cement ( evt. også

Fra : Otto

Dato : 06-04-10 21:15

Den 25-03-2010 21:51, Erling G skrev:
> [...]
> også for at undgå det ender som hundetoilet.
> Det er ikke meningen at man skal gå på det.

Jeg har selv en indkørsel med granitskærver, samt granitskærver på alle
stier i haven.
Det er rigtigt, at man ikke bare kan rydde sne, men man kan sagtens
skrabe det meste sne væk, og har man en bunke skærver liggende et sted,
så behøver man bare strø et ganske tyndt lag skærver ud som salt på en
fedtemad for at hindre at der er glat.
Jeg har haft granitskærver i mange år, og har netop sidste sommer spredt
et ekstra lag ud.

Mvh. Otto