Service på naturgasfyr
Fra : Ejnar Nielsen

Dato : 25-03-10 20:19

Mit naturgasfyr er til sommer 4 år gammelt.
Det skal have lavet service hverandet år.
Hvad er jeres erfaring med denne slags service- og hvad er ca.-prisen
mvh
Ejnar N

Fra : CC

Dato : 25-03-10 21:10

"Ejnar Nielsen" skrev i meddelelsen ...
> Mit naturgasfyr er til sommer 4 år gammelt.
> Det skal have lavet service hverandet år.
> Hvad er jeres erfaring med denne slags service- og hvad er ca.-prisen

Kontakt din gasleverandør (se deres hjemmeside) og se om de ikke har et
tilbud.
Kontakt fabrikanten (se deres hjemmeside) og se om de ikke har et tilbud,
der forlænger garantien.

Jeg har en to-årig serviceaftale med Gastech (importøren af mit fyr). Det er
en forlængelse af den oprindelige garanti.
Der udføres ét eftersyn, frie tilkald, og frie reservedele. Pris kr. 3300,-

Det køre fuldstændigt upåklageligt, og har intet at klage over.

Fra : Frede

Dato : 25-03-10 16:39

On 25 Mar., 21:10, "CC" <C...@mail.dk> wrote:

> [...]
> Der udføres ét eftersyn, frie tilkald, og frie reservedele. Pris kr. 3300,-
>
> Det køre fuldstændigt upåklageligt, og har intet at klage over.

Er de 3300 for 2 år?

Frede

Fra : CC

Dato : 26-03-10 12:41

"Frede" skrev i meddelelsen

>Er de 3300 for 2 år?

Ja

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 26-03-10 09:56

> [...]
> Det skal have lavet service hverandet år.
> Hvad er jeres erfaring med denne slags service- og hvad er ca.-prisen

Service på mit Weishaupt fyr koster omkring kr. 1.000 hvert andet år. Det
omfatter udskiftning af to tændelektroder og en grundig justering og
kontrolmåling. Et år blev der skifte 6 skruer, som havde vist sig at knække.
De kostede kr. 1 stykket, og så slap jeg for, at de skulle bores ud, hvis de
knækkede.
Flot service og ikke et stop siden installation i 1990.
Mvh. Jørgen.

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 26-03-10 23:43

"Ejnar Nielsen" <ejnar-nielsen@hashoj-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det skal have lavet service hverandet år.
> Hvad er jeres erfaring med denne slags service- og hvad er ca.-prisen
Har fået lavet service nu 3 gange på vores gasfyr.
Hver gang med grundig afprøvning/test og efterfølgende rapport.
Regningen har være 1000-1300 inkl. moms hver gang

Ole Gaarde Kristensen

Fra : Erik Olsen

Dato : 27-03-10 10:30

Ole Gaarde Kristensen wrote:
> [...]
> Hver gang med grundig afprøvning/test og efterfølgende rapport.
> Regningen har være 1000-1300 inkl. moms hver gang

Vi har et serviceabbonnement hos HNG som dækker de lovpligtige eftersyn
hvert tredje år (hyppigheden afhænger af typen) samt tilkaldt service på
selve gaskedlen (reservedele betales der for).

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen