Plantehul, hvor dybt
Fra : ebbe hansen

Dato : 25-03-10 15:42

Hvor dybt skal jeg plante mit Kirsebærtræ. Forekommer mig, at jeg har
hjørt om podested ca. 10 cm under jordplan
mvh Ebbe

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 25-03-10 16:28

On Thu, 25 Mar 2010 15:42:18 +0100, ebbe hansen
<ebbeh@mail1.stofanet.invalid> wrote:

>Hvor dybt skal jeg plante mit Kirsebærtræ. Forekommer mig, at jeg har
>hjørt om podested ca. 10 cm under jordplan

De 10 cm under jorden er for roser.

Frugttræer skla helst have podestedet over jorden, eller, lige i
jordoverfladen.
Selv ville jeg sætte det lige i jordoverfladen, så slipper man for at se
på det mærkelige "knæk" der nogle gange er mellem podested og ædelris.

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : ebbe hansen

Dato : 25-03-10 18:07

Mange tak for svar, det gør jeg så