Anbefal et autoværksted i tyskland
Fra : JH

Dato : 25-03-10 10:53

Står og skal ha' Turan'en til 60.000 km service.

Er der nogle som kender et godt og gerne billigt værksted lige på den anden
side af grænsen?

Det er en fordel hvis de kan snakke en smule dansk

På forhånd tak

Fra : Henrik B.

Dato : 25-03-10 11:09

"JH" <jh@dur.ikke> skrev i meddelelsen

> Er der nogle som kender et godt og gerne billigt værksted lige på den
> anden side af grænsen?

Den svenske grænse? Den tyske? Den..?

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 25-03-10 11:15

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev

> Den svenske grænse? Den tyske? Den..?

Kig op i emnelinien.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Henrik B.

Dato : 25-03-10 11:41

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i meddelelsen

> Kig op i emnelinien.

Doh!

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-03-10 12:32

Henrik B. wrote:

> Doh!

Viskositeten er lidt høj i dag?

--
vh
Torben

Fra : Henrik B.

Dato : 25-03-10 12:48

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Viskositeten er lidt høj i dag?

Nøøøhhh, har været for tæt på TEC2000..... )

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-03-10 13:48

Henrik B. wrote:

> Nøøøhhh, har været for tæt på TEC2000..... )

Schååål!

--
vh
Torben

Fra : MVJ

Dato : 25-03-10 15:37

> [...]
> anden side af grænsen?
>
> Det er en fordel hvis de kan snakke en smule dansk

----------------------------

Svaret findes her:
http://www.vaerkstedsagenten.dk/

Mogens

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-03-10 17:14

> [...]
> anden side af grænsen?
>
> Det er en fordel hvis de kan snakke en smule dansk

Ja, AZF - Auto Zentrum Flensburg. Der er ekstra procenter hvis du er
betalende medlem af www.clubgolf.dk.

Hvis du vil have et medlemsblad og et girokort, så send din adresse til min
email, så bestemmer du selv om du vil have et medlemskort (så du kan få
procenter).

www.clubgolf.dk er en vw club.

--
Per

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 25-03-10 20:09

> Ja, AZF - Auto Zentrum Flensburg. Der er ekstra procenter hvis du er
> betalende medlem af www.clubgolf.dk.

Alle mine tyske og for den sags skyld også danske som
kører VAG biler, har kun hovedrysten til overs for AZF - det svarer sådan
ca. til SMC i DK.
De sværger derimod alle til Autohaus Kath - http://www.kath-gruppe.de

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 25-03-10 20:14

Ups - der smuttede lige ordet kolleger efter danske..

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-03-10 21:00

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Alle mine tyske og for den sags skyld også danske som
> kører VAG biler, har kun hovedrysten til overs for AZF - det svarer sådan
> [...]

Kath holdt jeg op med at bruge da de påstod min turbo var gået på min gamle
bil - blot fordi den var blevet lidt slap i motorophængene. Det var så bl.a.
fordi de var 3. gang de havde fejldiagnosticeret.

AFZ er der 600 medlemmer af ovennævnte klub der har stor fornøjelse af. Jeg
har kendt dem det sidste 5 år (mindst).

--
Per

Fra : JH

Dato : 26-03-10 07:56

Tak for svarene gutter. Tror det bliver Autohaus Kath i denne omgang

JH

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-03-10 22:10

JH skriver:

> Tak for svarene gutter. Tror det bliver Autohaus Kath i denne omgang

Har du tjekket priserne op mod eksempelvis Ålestrup?

Klaus

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 27-03-10 00:23

> Har du tjekket priserne op mod eksempelvis Ålestrup?

Det er jo nok også voldsomt af geografien - jeg har lige kigget Google
Earth, og Ålestrup ligger jo sådan nærmest i Norge....
De skulle dælme næsten være gratis, hvis det skulle kunne betale sig for
mig...
Hvordan det er for JH ved jeg jo så naturligvis ikke...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-03-10 07:30

"Andreas M. Hansen" skriver:

> Det er jo nok også voldsomt af geografien - jeg har lige kigget Google
> Earth, og Ålestrup ligger jo sådan nærmest i Norge....

Arrrh, så er det vidst heller ikke værre Skillepunktet for hvor
der er kortest til (Flensburg, eller Ålestrup) ligger omkring Horsens.

> De skulle dælme næsten være gratis, hvis det skulle kunne betale sig for
> mig...

Ikke her, jeg har kortere derop, end fil Dyskland.

For øvrigt, har BeeJay lige fortalt at det var billigere at få
serviceret kones Völle i DK end syd for grænsen.

Klaus

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 27-03-10 09:39

> Ikke her, jeg har kortere derop, end fil Dyskland.
>
> For øvrigt, har BeeJay lige fortalt at det var billigere at få
> serviceret kones Völle i DK end syd for grænsen.

Jeg har ca. 35 km til grænsen.
Jeg er dog selv ganske godt tilfreds med forhandlerens værksted, så jeg
klarer nu nok at betale den tudse ekstra hvert andet år, som servicen måske
er billigere i Tyskland. Han ligger også midt imellem mig og mit
arbejdssted - så det er bare at hænge raceren på jydekrogen når bilen skal
på værksted.
Derudover mener jeg stadigvæk, at selvom diverse forbrugerorganisationer
siger det modsatte, at så er der måske mere kulancevillighed tilstede, når
man bruger et lokalt mærkevare værksted hvor man også har købt potten. Og
med VAG's 4 års nyvognsgaranti, så skal jeg ikke eksperimentere med noget.

mvh

Andreas M. Hansen