bakke åbning
Fra : ib tinning

Dato : 24-03-10 18:27

bare lige en lille reminder i må alle huske at det er i morgen gaderne i kbh
er spæret pga. at bakken åbner og alle mc kørerne skal der ud

mvh Tinning

Fra : Henning

Dato : 24-03-10 19:13

On Wed, 24 Mar 2010 18:27:12 +0100, "ib tinning" <ib@1spambox.dk>
wrote:

>bare lige en lille reminder i må alle huske at det er i morgen gaderne i kbh
>er spæret pga. at bakken åbner og alle mc kørerne skal der ud

Det er altså kun nogle ganske få gader på Nørrebro samt strækningen
derfra og til Bakken.

Fra : Ivan Madsen

Dato : 24-03-10 19:42

On Wed, 24 Mar 2010 19:12:49 +0100, Henning <no.mail@all.invalid>
wrote:

>Det er altså kun nogle ganske få gader på Nørrebro samt strækningen
>derfra og til Bakken.

Og hele dagen og aftenen/natten vil der være flere motorcykler end
normalt i trafikken - pas nu på dem! De fleste på vej til Bakken
plejer ikke at lave meget spræl, men nogle få skal jo nok afprøve
raketten, når der endelig er lidt godt vejr.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 24-03-10 19:55

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Og hele dagen og aftenen/natten vil der være flere motorcykler end
> normalt i trafikken - pas nu på dem!

Jeg tror nu, appellen skal gå den anden vej!!
Eller måske motorcyklisterne skal kopiere småbørnsbilisterne og sætte en
mærkat på motorcyklen a la småbørnsforældrenes "Børn i bilen" mærkat.
LOL

Fra : GSX 750

Dato : 24-03-10 21:04

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Eller måske motorcyklisterne skal kopiere småbørnsbilisterne og sætte en
> mærkat på motorcyklen a la småbørnsforældrenes "Børn i bilen" mærkat.

Ja sådan er det jo, når man som bilist ikke har set andet end knallerter
hele vinteren, nu går altså lidt hurtigere end med 45 kilometer i timen, så
hvis du ser et enligt forlys i horisonten, så er der en chancen for, at den
kører mere end 45 km rimelig stor og er du hurtig nok til at vurdere det,
inden det går galt?
Mvh
Jarl
--
Der skal åbne bakken imorgen, sammen med min frue bagpå

Fra : Kent Friis

Dato : 24-03-10 21:11

Den Wed, 24 Mar 2010 21:04:21 +0100 skrev GSX 750:

> [...]
> kører mere end 45 km rimelig stor og er du hurtig nok til at vurdere det,

Det er ikke min oplevelse i trafikken. Ser man en enkelt forlygte...

.... er der en der skal have en ny pære næste gang bilen skal til syn.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-03-10 21:24

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev

> Det er ikke min oplevelse i trafikken. Ser man en enkelt forlygte...
>

> ... er der en der skal have en ny pære næste gang bilen skal til syn.

Sørgeligt sandt.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 24-03-10 22:09

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i meddelelsen

> [...]

Jep - de kører vel 50 km/t?

> Sørgeligt sandt.

:)

Fra : GSX 750

Dato : 25-03-10 12:06

> "Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i meddelelsen

> Jep - de kører vel 50 km/t?

På landevejen? :)

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 25-03-10 17:29

"GSX 750" <no@name.invalid> skrev i meddelelsen

> På landevejen? :)

Der står der ik noget om - gaderne i Kbh er nævnt.
Nuvel de kører sikkert også 100 km/t dér...

Fra : Bjørn J.

Dato : 25-03-10 17:45

"GSX 750" <no@name.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

KLIP

> [...]

Fra særdeles pålidelig kilde, fortælles der om flere radarfælder på ruten.

Det bliver spændede at se om MC-drengene/pigerne klarer skærerne til UG med
kryds og slange..;)

I byen bliver de jo meget mod deres vilje, pisket til at køre som en
knallert 45 ..

mvh/Bjørn J.

Fra : GSX 750

Dato : 25-03-10 12:05

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i meddelelsen

> "Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev

> Sørgeligt sandt.

Ja, det er den slags bilister vi advarer hinanden mod i motorcykelkredse :(

Fra : GSX 750

Dato : 25-03-10 12:05

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> Det er ikke min oplevelse i trafikken. Ser man en enkelt forlygte...
>

> ... er der en der skal have en ny pære næste gang bilen skal til syn.

Ja og måske en motorcyklist ind gennem forruden, fordi du tror det er en
bil, det er set flere gange før.

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-03-10 07:23

Mogens (K) wrote:

> [...]
> Eller måske motorcyklisterne skal kopiere småbørnsbilisterne og sætte en
> mærkat på motorcyklen a la småbørnsforældrenes "Børn i bilen" mærkat.

Æh - med din "respekt" for fartgrænser burde du måske stikke piben ind.
Du er ikke så forskellig fra en MC-ist med gashåndskløe som du tror.

Apellen er jo blot en reminder, der potentielt kan redde liv - ikke et
forsvar for at flyve lavt gennem byen.

--
vh
Torben

Fra : CL

Dato : 25-03-10 10:14

Mogens (K) wrote:
> [...]
> Eller måske motorcyklisterne skal kopiere småbørnsbilisterne og sætte en
> mærkat på motorcyklen a la småbørnsforældrenes "Børn i bilen" mærkat.

Nåe er der en 600 ccm MC der har kørt i ring om Bimmeren.

Carsten Larsen

Fra : GSX 750

Dato : 25-03-10 12:07

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 25-03-10 17:33

> :)

Igår morges var der en motorcyklist, som gjorde dét (højre om) ved den
forankørende V70 i en rundkørsel. Problemet var blot det, at bilisten skulle
til højre og motorcyklisten ligeud. Om der blev brug for en ambulance, ved
jeg ikke - der var mange andre, som stoppede op...