Seiler-piano, hvad er det værd
Fra : Kert Rats

Dato : 24-03-10 00:13

Jeg har et Seiler-piano til salg på privat basis, men jeg aner ikke, hvilken
gruppe jeg skal spørge i for at få et kvalificeret svar på, hvad det er
værd. Salgsgrupperne her på Usenet er nok ikke det rigtige sted at spørge
for at få en vurdering, og derfor prøver jeg her i musikgruppen.

Henled mig meget gerne til den rigtige gruppe.

Venligst

Kert Rats

Fra : Max

Dato : 24-03-10 13:31

Hej Kert

> hvad det er værd. Salgsgrupperne her på Usenet er nok ikke det
> rigtige sted at spørge for at få en vurdering, og derfor prøver jeg
> her i musikgruppen.

Salgsgrupper er da det eneste rigtige sted at spørge.

> Henled mig meget gerne til den rigtige gruppe.

dk.marked.privat.musik

Max

Fra : Kert Rats

Dato : 24-03-10 13:37

> Hej Kert

> Salgsgrupper er da det eneste rigtige sted at spørge.

> dk.marked.privat.musik

Ja, for dælen. Den gruppe havde jeg overset.
Tak for tippet.

I øvrigt vil jeg kontakte en pianoreparatør for at høre hans vurdering af
pianoet. Måske sælger jeg så til ham - eller sætter det til salg i den blå
avis.

Venligst

Stefan

Fra : Henning Jensen

Dato : 24-03-10 15:26

On 24-03-2010 13:37, Kert Rats wrote:

> I øvrigt vil jeg kontakte en pianoreparatør for at høre hans vurdering af
> pianoet. Måske sælger jeg så til ham - eller sætter det til salg i den blå
> avis.

Bliv nu ikke skuffet. Der er desværre ikke penge i pianoer mere. Jeg har
selv måtte forære et nyere amerikansk væk.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Kert Rats

Dato : 24-03-10 15:49

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Bliv nu ikke skuffet. Der er desværre ikke penge i pianoer mere. Jeg har
> selv måtte forære et nyere amerikansk væk.
>
> Henning.

Min lokale piano-pusher bedyrede, at mit Seiler-piano koster ca. 100.000 kr.
fra nyt, og at det sælges brugt for ca. 50.000 kr.
Det kan være, at jeg skal sælge det til ham - hvis han er til at handle med.

I øvrigt spiller jeg selv på et Roland elektrisk piano, model HP 337e. Det
har et fabelagtigt godt og helt ensartet anslag samt en formidabel klang. Så
det beholder jeg.

Venligst

Kert Rats

Fra : Henning Jensen

Dato : 24-03-10 16:02

On 24-03-2010 15:48, Kert Rats wrote:

> Min lokale piano-pusher bedyrede, at mit Seiler-piano koster ca. 100.000 kr.
> fra nyt, og at det sælges brugt for ca. 50.000 kr.
> Det kan være, at jeg skal sælge det til ham - hvis han er til at handle med.

Det lyder som et godt tilbud. Men bliv ved at søge, indtil du finder den
rigtige pris.

Hilsen Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Kert Rats

Dato : 29-03-10 22:25

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> spørge for at få en vurdering, og derfor prøver jeg her i musikgruppen.
>
> Henled mig meget gerne til den rigtige gruppe.

Pianoet er vurderet af en fagmand til 25.000 kr., hvilket så er prisen for
pianoet. Det er da en fair pris, synes jeg.

Venligst

Kert Rats

Fra : Max

Dato : 29-03-10 22:45

Hej Kert

> Pianoet er vurderet af en fagmand til 25.000 kr., hvilket så er
> prisen for pianoet. Det er da en fair pris, synes jeg.

Altså en fjerde del af nyprisen og det halve af hvad du satte
det til salg for mener du er en fair pris ?

Max

Fra : Kert Rats

Dato : 30-03-10 02:00

> Hej Kert

> Altså en fjerde del af nyprisen og det halve af hvad du satte
> det til salg for mener du er en fair pris ?

Prisen er vel ikke helt i skoven, men vi kan da nok enes om 20.000 kr., hvis
du er interesseret i en strakshandel.

Venligst

Kert Rats

Fra : Kert Rats

Dato : 07-04-10 11:11

> [...]
>>

> Pianoet er vurderet af en fagmand til 25.000 kr., hvilket så er prisen for
> pianoet. Det er da en fair pris, synes jeg.

Prisen er nu 20.000 kr.

Venligst

Kert Rats

Fra : Jensen

Dato : 08-04-10 11:47

On Wed, 7 Apr 2010 12:11:29 +0200, "Kert Rats" <nat@hestedag.nu> wrote:

>Prisen er nu 20.000 kr.

Vi skal jo starte et sted, så jeg byder 1 spist skumbanan...

Hint: Dette er ikke en markedsgruppe.

--
Thomas

Fra : Hauge

Dato : 08-04-10 12:02

Jensen skrev:
> Hint: Dette er ikke en markedsgruppe.

Hvor er du dygtig, men læste du det oprindelige indlæg?

Citat:
__
Henled mig meget gerne til den rigtige gruppe.
__

Var det for svært?

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-10 12:33

> Hvor er du dygtig, men læste du det oprindelige indlæg?
>
> Citat:
> __
> Henled mig meget gerne til den rigtige gruppe.

Hviklet Max gjorde allerede d. 24.3, uden det dog havde nogen synlig effekt

> Var det for svært?

Tilsyneladende ikke, hvis man gad læse lidt videre.

Fra : Kert Rats

Dato : 10-04-10 13:45

"Alex Linaa" <www.havelaager.dk> skrev i en meddelelse
> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Hviklet Max gjorde allerede d. 24.3, uden det dog havde nogen synlig
> effekt

> Tilsyneladende ikke, hvis man gad læse lidt videre.

Point taken! Jeg stopper salgssnakken her i gruppen og undskylder samtidig
for min videreførelse af denne tråd.

Venligst

Kert Rats