Køb af Dahlia frø
Fra : Jørgen S. Nielsen

Dato : 23-03-10 19:51

Hvor er det godt at købe Dahlia frø.

Jeg købte sidste år et par breve i Haveselskabets shop, og har fået mere
blod på tanden.
Planterne voksede flot til i drivhuset, og nåede at blive meget store på
friland. Jeg kunne også forære planter i overflod til venner, familie, og
kolleger. Dem vil jeg gerne have fornøjelsen af at glæde igen i år.

Jeg har set disse her på Frøtorvet
http://www.froetorvet.dk/group.asp?group=151

og også denne engelset side.
http://www.thompson-morgan.com/seeds1/group/dahlia.html

Er der andre sider jeg burde se, inden jeg køber frø hjem?

- jørgen

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 23-03-10 20:29

"Jørgen S. Nielsen" <spam_til_jsn@toker.dk> skrev
> [...]
> http://www.thompson-morgan.com/seeds1/group/dahlia.html
>
> Er der andre sider jeg burde se, inden jeg køber frø hjem?

Det var et imponerende udbud (også af andre frø). Har kun prøvet lave
Dæhnfeldt, og de når en god blomstring. De store når knapt så mange
blomster, så der vil knolde være bedre.

Du kan nok google dig frem til andre udenlandske. Jeg ved at Swan Island
sælger frø, krydsnings-. Men det er gratis at høste frøene selv.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen