Vand ting til haven
Fra : Elmer Fjort

Dato : 23-03-10 16:46

Vi havde tænkt på at få en lille vand ting i haven. sådan en med en lille
pumpe, og et kar under, for genbrug af vandet.
Vores lokale plante marked har nogle men vil gerne se flere, og så er han
bestemt ikke billig.

Kender I nogle hjemmesider med sådanne ting??

Elmer

Fra : Grethe Hoff

Dato : 23-03-10 23:28

"Elmer Fjort" <whoknows@whocares.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bestemt ikke billig.
>
> Kender I nogle hjemmesider med sådanne ting??

http://plantorama.dk/produktsortiment/vand-i-haven.html

Vi kjøpte vår for 2 år siden, helt utmerket, men du skal huske å rense ofte.
Det er en hyggelig ting å ha i haven!
--
Grethe
Deilig å være norsk i DK

Fra : Elmer Fjort

Dato : 24-03-10 10:08

"Grethe Hoff" <grethe---@ceroy.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Vi kjøpte vår for 2 år siden, helt utmerket, men du skal huske å rense
> ofte. Det er en hyggelig ting å ha i haven!

Takker for linket. Jeg fandt selv også frem til Lundhede planteskole.
Og de havde lige sådan en ting som vi ville have ( en bambus vandpost)

Elmer

Fra : Armand

Dato : 24-03-10 10:32

Elmer Fjort skrev:
> "Grethe Hoff" <grethe---@ceroy.dk> skrev i en meddelelse

> Takker for linket. Jeg fandt selv også frem til Lundhede planteskole.
> Og de havde lige sådan en ting som vi ville have ( en bambus vandpost)

Ellers er der jo muligheden for selv at bygge et vandfald med bassin op
i cement med nogle naturstens-ramper i vandfaldet!

--
Armand.

Fra : Elmer Fjort

Dato : 24-03-10 12:15

> Ellers er der jo muligheden for selv at bygge et vandfald med bassin op i
> cement med nogle naturstens-ramper i vandfaldet!

Vores problem er at det faktisk kun er en lille gårdhave vi har, og derfor
er pladsen meget begrænset

Det var noget i den her retning vi havde kigget efter:
http://www.lundhede.com/images/granit/2612115.jpg

Elmer