Hvor sidder starteren på en Peugeot 309 år~
Fra : Fynbo

Dato : 23-03-10 19:24

Hej i gruppen.

Hvor sidder starteren placeret fysisk på en Peugeot 309 ´90 1,3?

Er det den klods man kan se ca. midt for køleren i bunden af motorrummet,
nærmest i forbindelse med koblingshuset?

Gerne billeddokomentation hvis nogen har dette?

Mange tak.

Fynbo

Fra : alexbo

Dato : 23-03-10 19:36

"Fynbo" skrev

> Hvor sidder starteren placeret fysisk på en Peugeot 309 ´90 1,3?
> Er det den klods man kan se ca. midt for køleren i bunden af motorrummet,
> nærmest i forbindelse med koblingshuset?

Ja med en tyk ledning op til batteriet.

mvh
Alex Christensen

Fra : Fynbo

Dato : 24-03-10 06:23

> "Fynbo" skrev

> Ja med en tyk ledning op til batteriet.
>
> mvh
> Alex Christensen

Mange tak, Alex.

Fynbo

Fra : Fynbo

Dato : 24-03-10 17:42

"Fynbo" <clanusa@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "alexbo" <alexbo@email.dk> skrev i meddelelsen

> Mange tak, Alex.
>
> Fynbo

Er skiftet og kører perfekt igen.. Super dejligt.

Tak for hjælpen i rare mennesker.

Fynbo

Fra : Armand

Dato : 23-03-10 21:30

Fynbo skrev:
> [...]
> nærmest i forbindelse med koblingshuset?
>
> Gerne billeddokomentation hvis nogen har dette?

Var det ikke enklere at DU, som spørger, leverede billed-dokmentation af
dét du tror kan være starteren??

--
Armand.

Fra : Fynbo

Dato : 24-03-10 06:24

> Var det ikke enklere at DU, som spørger, leverede billed-dokmentation af
> dét du tror kan være starteren??
>
> --
> Armand.

Det var en mulighed, men jeg har desværre ikke et kamera
så der kan ikke lade sig gøre.

Ellers HAVDE jeg gjort det, min ven.

Fynbo

Fra : Fynbo