måtte til skoda fabia 2001
Fra : mingomin

Dato : 22-03-10 15:49

I de såkaldt gamle dage kunne man altid finde en skrothandler, der
havde, hvad man stod og manglede. I dag er det sværere, så kort og
godt:

Gulvmåtten ved førersædet i min Skoda Fabia 2001 er fuldkommen slidt
op. Der er stort set kun plasticskruen tilbage. Det autoriserede
værksted sælger kun et komplet måttesæt til en høj pris (og hvad skal
jeg med fire måtter, når jeg kun skal bruge én), så hvor kører jeg hen
(fra Virum-Lyngby-Holte-området) for at finde en enkelt brugt måtte?

med venlig hilsen

Flemming
svar gerne også til fcn@youseepost.dk, for jeg kommer sjældent i denne
gruppe

Fra : Elmer Fjort

Dato : 22-03-10 23:30

"mingomin" <fcn@youseepost.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Det kan være at en hugger kna hjælpe dig.

Elmer

Fra : Z

Dato : 23-03-10 00:45

Jeg har lige stået i samme situation - Thansens lignende noget der var....

Var så inde og så på Mekonomens hjemmeside - 198 mener jeg for et helt
sæt, i en grå farve som ligner den oprindelige ret meget.
Det skete dog for ca 40 min siden, så har ikke nået at købe og vurdere
dem

Fra : mingomin

Dato : 23-03-10 04:04

On 23 Mar., 00:44, Z <sv...@gruppen.invalid> wrote:
> [...]
> sæt, i en grå farve som ligner den oprindelige ret meget.
> Det skete dog for ca 40 min siden, så har ikke nået at købe og vurdere

Men jeg har stadig ikke brug for et helt sæt - så hvor finder jeg en
bilkirkegaard, hvor man kan købe sådan en måtte fra en gammel Skoda
Fabia?
hilsen Flemming

Fra : Henrik B.

Dato : 23-03-10 12:56

mingomin" <fcn@youseepost.dk> skrev i meddelelsen

> Men jeg har stadig ikke brug for et helt sæt - så hvor finder jeg en
> bilkirkegaard, hvor man kan købe sådan en måtte fra en gammel Skoda
> Fabia?

Nej, sikkert ikke, men når du ved huggeren måske skal give det samme for én
måtte, som du skal hos Mekonomen for et helt sæt, hvorfor så ikke bare
skifte hele dynen?

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : N/A

Dato : 24-03-10 07:23

Fra : Fynbo

Dato : 23-03-10 12:41

[...]

Måske denne her

http://www.autoophug.org/

Fynbo

Fra : mingomin

Dato : 23-03-10 06:38

On 23 Mar., 12:56, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> måtte, som du skal hos Mekonomen for et helt sæt, hvorfor så ikke bare

Tak for hjælpen - jeg prøver metronomen

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-03-10 07:23

mingomin wrote:

> Tak for hjælpen - jeg prøver metronomen

Rock on!

--
vh
Torben

Fra : N/A

Dato : 24-03-10 07:23

Fra : Mikael

Dato : 24-03-10 01:33

On 22 Mar., 22:48, mingomin <f...@youseepost.dk> wrote:
> [...]
> jeg med fire måtter, når jeg kun skal bruge én), så hvor kører jeg hen
> (fra Virum-Lyngby-Holte-området) for at finde en enkelt brugt måtte?

Må jeg spørge hvad en høj pris er? har lige købt et sæt originale
Mitsubishi måtter til min svigerfars colt, de kostede 250kr incl moms.
Han havde selv undersøgt priser på nettet for uoriginale måtter og de
skulle koste lige over 500kr.

Mikael