Anstændig mekaniker i Kolding
Fra : Brian

Dato : 21-03-10 15:11

Hej,

Min søster søger en mekaniker i Kolding, til sin lille Seat Ibiza. Hun har
efterhånden prøvet et par stykker i byen ifbm. service, men føler at de
taler ned til hende fordi hun åbenlyst ikke ved en skid om biler.
Det er jo en helt alm. bil, så ingen særlige evner skulle være nødvendig.

Nogen anbefalinger fra panelet ?

/Brian

Fra : Bjørn J.

Dato : 21-03-10 15:37

KLIP

> Nogen anbefalinger fra panelet ?

Kjeld kan anbefales:

http://www.center-auto-kolding.dk/

mvh/Bjørn J.

Fra : nille

Dato : 21-03-10 16:30

> [...]
> taler ned til hende fordi hun åbenlyst ikke ved en skid om biler.
> Det er jo en helt alm. bil, så ingen særlige evner skulle være nødvendig.

Cann biler
Smedegade

Fra : Brian

Dato : 22-03-10 19:21

"Brian" <nej@tak.du> skrev i meddelelsen

> Nogen anbefalinger fra panelet ?

Begge forslag er sendt videre - tak til jer begge.

/Brian