Østjysk Musikforsyning og Kong Børge
Fra : Jens

Dato : 22-03-10 09:35

Hej

Jeg har en bekendt der har haft en LP (en slags juleplade) hvor Østjysk
Musikforsyning fremfører et nummer der hedder "Kong Børge". Pladen er gået i
stykker og nu savner min bekendtes børn sp forfærdeligt netop dette nummer.

Jeg har søgt biblioteker og TDC-Play osv. tyndt uden resultat.

Er der nogen der ved hvor ednne kan skaffes (gerne "bare" som mp3 el.lign.)

Mvh
Jens

Fra : Jensen

Dato : 22-03-10 10:39

On Mon, 22 Mar 2010 09:35:29 +0100, "Jens" <mugarbeFJERN@smask.dk> wrote:

> [...]
>stykker og nu savner min bekendtes børn sp forfærdeligt netop dette nummer.

Og det er helt sikkert ikke 'Knud Børge' som findes på "Sjowti' - Ti År Med
ØM" (der her er stavet som ØstjyDsk Musikforsyning)?

--
Thomas

Fra : Prikke

Dato : 23-03-10 13:37

On 22 Mar., 09:35, "Jens" <mugarbeFJ...@smask.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg har søgt biblioteker og TDC-Play osv. tyndt uden resultat.
>
> Er der nogen der ved hvor ednne kan skaffes (gerne "bare" som mp3 el.lign..)

Hej Jens.

Jeg kender ganske udmærket også dette nummer - i en periode hørte vi
meget dette musik, da jeg for ganske mange år siden boede hjemme hos
min mor. Måske hun stadigvæk har LP'en, jeg prøver lige at undersøge
det!

m.v.h.
Per