Stålrør til parasolfod?
Fra : Leo Havmøller

Dato : 21-03-10 10:41

Jeg mangler stålrør til 2 parasolfødder, ligesom denne:
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6672&n=10
Nogen der ved om man kan købe sådan nogen løse et eller andet sted?

Leo Havmøller

Fra : CC

Dato : 21-03-10 12:00

"Leo Havmøller" skrev i meddelelsen ...
> Jeg mangler stålrør til 2 parasolfødder, ligesom denne:
> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6672&n=10
> Nogen der ved om man kan købe sådan nogen løse et eller andet sted?

Køb noget galvaniseret rør hus en VVS'er.
Bor 2 huller, svejs en møtrik fast ved hvert hul og du har fastspænding af
parasollen.
Ønsker du en anden farve så brug maling på spraydåse

Der er også disse : http://www.aoe.dk/?acc=580

Fra : jos

Dato : 22-03-10 18:50

CC wrote:

> Køb noget galvaniseret rør hus en VVS'er.
> Bor 2 huller, svejs en møtrik fast ved hvert hul og du har
> fastspænding af parasollen.
og så var det spild af galvaniseringen
- rustfrit er ikke så dyrt nuomstunder, og idag kan alle svejse i det!

Fra : CC

Dato : 23-03-10 00:31

"jos" skrev i meddelelsen ...

> og så var det spild af galvaniseringen

Så stik svejsestedet er gang galvafroid.
Vælg mellem VVS'erens standard hyldevarer, så kan du få sorte rør eller
galv. rør i denne størrelse hvad vil du så vælge?

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 21-03-10 14:14

"Leo Havmøller" <rtxleh@nospam.nospam> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler stålrør til 2 parasolfødder, ligesom denne:
> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6672&n=10
> Nogen der ved om man kan købe sådan nogen løse et eller andet sted?

Ja,-
f.eks. hos din lokale antenne- og parabolforhandler.
Han har masterør i typisk 38mm og 42 mm tykkelse.
Du kan købe helt ned til 1½ m.længde - i hvert fald hos:
Direkte til Dig, Københavnsvej 222, 4600 Køge

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne ukrudtet fra min emailadresse...