HTML Writer i Windows Vista???
Fra : Susanne Sara Nyegaar~

Dato : 21-03-10 17:29

HTML og Vista
Efter en del svækkelse på den gamle PC med Windows XP købte jeg
en ny med Windows Vista. Men: Alle gamle programfiler og
dokumentfiler fra HTML Writer understøttes åbenbart ikke i Vista.
Hvordan kommer jeg dog videre, så jeg ikke skal starte helt
forfra på min hjemmeside? Har forsøgt at Google for at finde evt.
løsninger, men synes bare jeg kører i ring.
Dybt og desperat suk
Sus

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 21-03-10 17:44

Susanne Sara Nyegaard skrev:
> [...]
> forfra på min hjemmeside? Har forsøgt at Google for at finde evt.
> løsninger, men synes bare jeg kører i ring.

Har Vista ikke en mulighed for "at køre som XP" ?

Kører selv win 7 og har allerede glemt Vista heldigvis

--
Mvh. John Paulsen

www.wordpresstema.dk

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 21-03-10 21:21

Den 21-03-2010 17:43, jopa skrev:

> Har Vista ikke en mulighed for "at køre som XP" ?

Nope!
Og det har Win 7 heller ikke i Home-udgaverne.

--
Philip - http://www.chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-03-10 18:00

Den 21-03-2010 23:29, Susanne Sara Nyegaard skrev:

> en ny med Windows Vista. Men: Alle gamle programfiler og
> dokumentfiler fra HTML Writer understøttes åbenbart ikke i Vista.

Kan du forklare nærmere, hvad du har gjort? Umiddelbart har
jeg en mistanke om, at du ikke har fået installeret HTML
Writer i Windows Vista, men at du blot har overført filerne
fra den gamle computer.

> Hvordan kommer jeg dog videre, så jeg ikke skal starte helt
> forfra på min hjemmeside?

HTML Writer skulle virke i Vista. Og under alle
omstændigheder vil dine HTML-filer stadig virke, så du skal
under ingen omstændigheder starte forfra.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lav hjemmesider med KompoZer:

Fra : Susanne Sara Nyegaar~

Dato : 21-03-10 18:30

HTML og Vista
Hmmmm - jeg mener, at jeg overførte HTML Writer programmet, men jeg
kan ikke aktivere det, da Vista ikke understøtter de forskellige
programelementer så jeg ikke kan starte exe-filen.
V.h. Sus

Fra : Martin Ploug

Dato : 21-03-10 19:09

Den 21-03-2010 18:30, Susanne Sara Nyegaard skrev:
> [...]
> kan ikke aktivere det, da Vista ikke understøtter de forskellige
> programelementer så jeg ikke kan starte exe-filen.

Hvis det er til nogen hjælp, kan Stone's WebWriter
køre på Vista.
http://www.webwriter.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-03-10 21:06

Den 22-03-2010 00:30, Susanne Sara Nyegaard skrev:
> [...]
> kan ikke aktivere det, da Vista ikke understøtter de forskellige
> programelementer så jeg ikke kan starte exe-filen.

Du skal ikke overføre fra den gamle computer, du skal hente
en ny version fra programmets hjemmeside og så installere
den. Jeg ved ikke, om det er dette program:
http://downloadnew.org/scripts/snippets/html-writer-142552.html
Det kan i hvert fald køre på Vista.

Hvis det er et andet program med samme navn, så fortæl os
lidt om, hvad der sker, når du prøver at starte programmet
(giv os den fulde fejlmeddelelse). Og fortæl os også gerne,
hvor du har hentet det.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computeren og internettet: