Stafetten: På arbejde
Fra : Max

Dato : 21-03-10 00:23

Hej

Undskyld at jeg glemte stafetten igår, men jeg har været
noget træt i den seneste uge, er lige startet på job igen
efter 4 måneders fravær. Så det inspirerede mig til et
tema med musik der omhandler det at være på arbejde.

Jeg lægger lige ud med en knokkelopgave

Tennessee Ernie Ford - 16 Tons

http://www.youtube.com/watch?v=jIfu2A0ezq0&feature=related

læg mærke til hvor meget musik der er i den stemme.

og så noget om en høj stilling

Jethro Tull - Steel Monkey

http://www.youtube.com/watch?v=Gq6g9_YqXac&feature=related

og samme gruppe omkring det at miste arbejdet

Jethro Tull: Farm On The Freeway

http://www.youtube.com/watch?v=0Tw2KN5VYFs&feature=related

Max

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-03-10 05:15

On 21-03-2010 00:23, Max wrote:

> Jeg lægger lige ud med en knokkelopgave

Jeg har altid været fascineret af denne sang. Kim Larsen synger den uden
nogen for for ironi eller arbejdslede. En tilfreds dansk
fabriksarbejder, i et samfund der er reduceret til at være stemmekvæg,
og som er blevet opdraget til at være tilfredse med lidt.

Kim Larsen - "Blip Båt"

http://www.youtube.com/watch?v=nE2q1_C0gpQ

Henning.

ES. Arbejde og familieliv ødelægger megen god nettid.

----------
Take time to laugh - it's the music of the soul.
Henning Jensen.

Fra : Max

Dato : 21-03-10 12:00

Hej Henning

> [...]
> fabriksarbejder, i et samfund der er reduceret til at være stemmekvæg,
> og som er blevet opdraget til at være tilfredse med lidt.

Ja, Kim har altid gerne ville være arbejderklasse, men han falder
nu alligevel igennem en gang imellem.

> ES. Arbejde og familieliv ødelægger megen god nettid.

Det har du ganske ret i :)

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-03-10 09:37

> Jeg lægger lige ud med en knokkelopgave

Det gør Raquel Rastenni også. Her er hun rengøringsassistent. Hun arbejder
hårdt med pjasken og sjasken og slasken og tørren og vasken og gøren ved.
Det er hårdt.

http://www.youtube.com/watch?v=_CZgDXWRZ0I&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-03-10 09:44

meddelelsen news:4ba5daad$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Ohw, vi skal da også lige have den her. Den handler om en mand der arbejder
som sporvognskonduktør. Den anden arbejder som sporvognsbilletør. Den ene
mener han har det hårdere end den anden.

http://www.youtube.com/watch?v=-X84tfzbk4A&NR=1

......og her er en om en mand som starter et bolchefabrik op. Han firma går
ad Hælvede til. Han knoklede flere dage i træk og han bliver meget stresset
og hænger til sidst sig selv i en lund,
hvor man fandt ham hængende og dingle.
http://www.youtube.com/watch?v=fR6om5zQjWs&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-03-10 09:54

meddelelsen news:4ba5dc59$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Hov! Glemte disse:

To der arbejder som billetkontrollører
http://www.youtube.com/watch?v=t-X9t-OpOGQ&feature=related

..........og en buschaufør her. Han synger lidt om sit job:
http://www.youtube.com/watch?v=FVLKlW7ttU0

Hilsen Åge

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 21-03-10 09:47

Max skrev bl.a.:

> Så det inspirerede mig til et tema med musik der omhandler
> det at være på arbejde.

Her er sangen fra filmen "Convoy". At køre stor lastbil er nok
en leg for "Rubber Duck", men også en slags arbejde:
http://www.youtube.com/watch?v=I1t6zQsjzYE&feature=related

--
Herluf :·)

Fra : Max

Dato : 21-03-10 12:02

Hej Herluf

> Her er sangen fra filmen "Convoy". At køre stor lastbil er nok
> en leg for "Rubber Duck", men også en slags arbejde:
> http://www.youtube.com/watch?v=I1t6zQsjzYE&feature=related

Ja, det var en film og sang der fil det halve af verden til at ønske
sig ud på landevejen bag rattet i sådan en 18 hjuls sag, men der
er romantiken helt sikkert også forsvundet med årene.

Max

Fra : Jan Kronsell

Dato : 21-03-10 11:48

Her er en anden slags knap så frivilligt arbejde.

Sam Cook med Chain Gang: http://www.youtube.com/watch?v=RmZdvVnMXCc

Eller et eksempel på, hvor galt det kan gå, når man er på arbejde:

Begge Gees: New York Mining Diasaster 1941:

http://www.youtube.com/watch?v=KCRqAzCevsY

Her er et mere specielt erhverv:

Alan Price med Simon Smith and his Amazing Dancing Bear:
http://www.youtube.com/watch?v=PNQS1Rhfvzo&feature=related

Jan

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-03-10 12:05

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i meddelelsen

> Her er et mere specielt erhverv:
>
> Alan Price med Simon Smith and his Amazing Dancing Bear:
> http://www.youtube.com/watch?v=PNQS1Rhfvzo&feature=related

og her er en der arbejder for det offentlige. Det kan man vel godt sige:
http://www.youtube.com/watch?v=bRDX-5XnnGQ

.......ligesom ham her: http://www.youtube.com/watch?v=hLHqGcowINI

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 21-03-10 12:10

Hej Jan

> Sam Cook med Chain Gang:

Ja, men det er en dejlig melodisk sang fremført at en
mester i faget, der desværre forlod os for tidlig.

> Begge Gees: New York Mining Diasaster 1941:

Jeg tror jeg valgte at sulte frem for sådan et job.

Alan Price - Simon Smith And The Amazing Dancing Bear

Og så en hyldest til gøgleren, tak.

Max

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-03-10 12:01

On 21-03-2010 00:23, Max wrote:

> Jeg lægger lige ud med en knokkelopgave

Denne sang fortæller om mit første eksempel, den universelle perfekte
arbejder. En 'nowhere man' i 'nowhereland':

http://www.youtube.com/watch?v=hY8paOcA_F8&feature=related

Efter en periode i den tilstand, ender man sådan her, med kun at
'Watching the Wheels:

http://www.youtube.com/watch?v=Da69-pu_pqc&feature=related

Henning.

----------

Fra : Max

Dato : 21-03-10 12:19

Hej Henning

> Denne sang fortæller om mit første eksempel, den universelle perfekte
> arbejder. En 'nowhere man' i 'nowhereland':

Han var fra Sea of Nothing, en skam at filmstrimlen fra
Yellow Submarine ikke er med på Youtube.

> Efter en periode i den tilstand, ender man sådan her, med kun at
> 'Watching the Wheels:

Så bliver man i det mindste ikke overanstrengt.

Ps: din signaturskiller er for lang.

Max

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-03-10 12:38

On 21-03-2010 00:23, Max wrote:
> Jeg lægger lige ud med en knokkelopgave

Dolly Parton med 9 til 5:

http://www.youtube.com/watch?v=jqiwEafCJ74

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Max

Dato : 21-03-10 12:47

Hej Henning

> Dolly Parton med 9 til 5:

Fri mig dog for det skrigeri og send hende på arbejde.

Max

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-03-10 13:00

On 21-03-2010 12:46, Max wrote:

> Fri mig dog for det skrigeri og send hende på arbejde.

Det er generelt en god holdning.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-03-10 14:12

> Fri mig dog for det skrigeri og send hende på arbejde.

Det er da ellers almindelig underholdningsmusik ? ? ?

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-10 16:49

meddelelse news:4ba61b17$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det er da ellers almindelig underholdningsmusik ? ? ?

I så fald er almindelig underholdningsmusik noget gyseligt larm, med hyl og
skrig som man får ondt i ørerne af.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-03-10 17:30

> [...]
> meddelelse news:4ba61b17$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> I så fald er almindelig underholdningsmusik noget gyseligt larm, med hyl

Gad nu vide, om ikke det er sådan ca 30 år siden, jeg købte LP'en...
Og hvad endnu værre er, jeg syntes stadig godt om den...

Så måske er det bare dig, der går i alt for stramme sko....

Er det en mulighed ?

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-10 17:38

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og hvad endnu værre er, jeg syntes stadig godt om den...
>
> Så måske er det bare dig, der går i alt for stramme sko...

Næh, jeg brugte stort set ordret Åges beskrivelse af rockmusik. Så skoene er
ikke stramme, men din opfatteles af ironi er manglende.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-03-10 18:19

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Næh, jeg brugte stort set ordret Åges beskrivelse af rockmusik. Så skoene
> er ikke stramme, men din opfatteles af ironi er manglende.

Hej Alex

Ja så må jeg da indrømme, at jeg slet ikke forstår dig længere...

Når du til dagligt giver udtryk for, at en Åge er en for mange...

Men alligevel mener, at vi så kan bruge dig, som en Åge 2..

Du har ret... Det er godt nok ironisk ))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-03-10 18:24

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Men alligevel mener, at vi så kan bruge dig, som en Åge 2..
>
> Du har ret... Det er godt nok ironisk ))
>
> M.V.H....Benny..

DU GODESTE - Ham en Åge nr. 2 - Så tror jeg det er på tide at skifte
identitet.
hehe

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-03-10 18:35

On 21-03-2010 18:23, Åge Halldorsson wrote:

> DU GODESTE - Ham en Åge nr. 2 - Så tror jeg det er på tide at skifte
> identitet.

Jamen, er der ikke allerede en Åge 2?

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-10 18:38

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jamen, er der ikke allerede en Åge 2?

Jo, han hedder "v" på Åges anden computer :)

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-03-10 18:40

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jo, han hedder "v" på Åges anden computer :)

En af mændene i Åges fløjspejl

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-03-10 18:42

On 21-03-2010 18:39, Allan Krautwald wrote:

> En af mændene i Åges fløjspejl

Kan der ikke være tre fløje på et sådant spejl?

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-03-10 18:49

meddelelse news:4ba6562f$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> DU GODESTE - Ham en Åge nr. 2 - Så tror jeg det er på tide at skifte
> [...]

Neh da, det kunne da være sjovt at se jer sammen, på samme skateboard

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-10 18:39

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Ja så må jeg da indrømme, at jeg slet ikke forstår dig længere...

Længere? Set fra mit bord har du aldrig fattet en bønne

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-03-10 18:51

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Længere? Set fra mit bord har du aldrig fattet en bønne

Nix, for jeg er aldrig blevet klog på, hvornår du skulle foretille at spøge
og hvornår du ville tages seriøst... Så det har du nok ret i.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-03-10 19:58

> Nix, for jeg er aldrig blevet klog på, hvornår du skulle foretille at
> spøge
> og hvornår du ville tages seriøst... Så det har du nok ret i.
>
> M.V.H....Benny..

Haha. En vittighed som Linå-manden kan ikke tages seriøst. Det kan
vittigheder ikke.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-03-10 07:33

meddelelse news:4ba66c4c$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Haha. En vittighed som Linå-manden kan ikke tages seriøst. Det kan
> vittigheder ikke.
>
> Hilsen Åge

Hej Åge

Jeg tager alle musikgenrer seriøst, og derfor passer det mig fint, at du
slår
et stort slag for Schlager stilen....

Hvis Alex & Krautwald nu havde gjort det samme for Rock... Så havde
det været helt fint.... Både for dem, dig og Rock....

Det irriterer mig, når de koncentrerer sig så fornemt, om at rakke ned på
dig og din musik, og den glæde og begejstring du udviser for den....

Men husk lige på, at det jo så også automatisk irriterer mig, når du prøver
at slå plat på samme.... For igen, jeg har jo et ben i alle lejre....

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-03-10 07:41

On 22-03-2010 07:32, Benny Mortensen wrote:

> Det irriterer mig, når de koncentrerer sig så fornemt, om at rakke ned på
> dig og din musik, og den glæde og begejstring du udviser for den....

Jeg må bakke dig op. Der er ikke for meget af noget, men for lidt af alt
andet.
Men undlade at drille lidt, har man svært ved.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-03-10 15:22

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Men undlade at drille lidt, har man svært ved.
>
> Henning.

Det kender jeg godt.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-03-10 15:49

On 22-03-2010 15:21, Åge Halldorsson wrote:

> Det kender jeg godt.

Tak. Det er godt du ikke tager det ilde op, når det sker. Det er ikke
ment så alvorligt.
Jeg vil vove at skrive, måske noget provokerende, at hvis du ikke
krydrede gruppen her med lidt tysk schlager, så var her kun rock tilbage.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-03-10 11:33

> [...]
> andet.
> Men undlade at drille lidt, har man svært ved.

Hej Henning

Jeg er også rimeligt sikker på, at godmodige drillerier ville jeg more mig
over, ikke føle mig generet af.

Og jeg ville ikke være spor bleg for at returnere en del af det....

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-03-10 09:22

> Det irriterer mig, når de koncentrerer sig så fornemt, om at rakke ned på
> dig og din musik, og den glæde og begejstring du udviser for den....

Du skyder som sædvanligt langt over og ved siden af.
Det handler ikke om at rakke ned på Åge og hans musiksmag. Det handler om,
at Åge har spammet nyhedsgrupperne med tusindvis af indlæg gennem snart
mange år og iøvrigt selv kritiserer alt andet musik som larm og jeg ved ikke
hvad.
Åge elsker at provokere og går igen af samme mønt.

Smag kan ikke diskuteres og selvom jeg langt henad vejen er uenig med Åge på
dette område, så er det af ovennævnte grunde folk farer i "blækhuset".

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-10 16:45

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at Åge har spammet nyhedsgrupperne med tusindvis af indlæg gennem snart
> mange år og iøvrigt selv kritiserer alt andet musik som larm og jeg ved

Der har du netop fat i problemets rod. Hønen kom før ægget i dette tilfælde,
i form af at Åge har rakket alt og alle ned i en lind strøm gennem flere år.
Havde Åge nøjedes med at snakke om sin egen musik, uden at nedgøre alt
andet, så ville intet af dette være opstået. Men når han uden ophold rakker
alt andet end sin egen smalle musiksmag ned, så får han netop igen med samme
mønt.
Det er drengen der står i skolegården og råber "Idioter" til alle de andre,
og undrer sig over han får bank.

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-03-10 16:57

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Men når han................ Det er. ....................

> /Alex

Gab. Znoorrkkkkkk.....

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-10 17:03

meddelelse news:4ba7936b$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Gab. Znoorrkkkkkk.....

Du ved godt at betingelsen for seriøs kritik, er selvkritik, ikke? Nå nej,
men så ved du det nu.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-03-10 12:00

> [...]
> på dette område, så er det af ovennævnte grunde folk farer i "blækhuset".

Hej Allan

Jamen selvfølgelig er det da mig, der tager fejl så mange gange....

Men det skal du ikke lade dig mærke af, det har jeg gjort så tit

Jeg er vant til det, og har lært at leve med det....

Når Alex så sikkert i næste indlæg støtter dig, så har i da sikkert
noget så evigt ret....

Men skulle det være af dine grunde, så har i da godt nok vedtaget
at alle indlæg mod Åge, fint kan være med ubegrænset tilbagevirkende
kraft, for ofte er kvababbelserne jo kommet, allerede som svar nummer
et, på en ellers upåklagelig tråd, startet af Åge selv....

Men selvfølgelig, har i da ret når i siger det... ))))

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-10 15:45

> for ofte er kvababbelserne jo kommet, allerede som svar nummer
> et, på en ellers upåklagelig tråd, startet af Åge selv....

Jamen så find da lige bare ét eksempel på dette, bare sådan for det ikke ser
ud som om du griber ting ud af luften

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-03-10 16:21

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Jamen så find da lige bare ét eksempel på dette, bare sådan for det ikke
> ser ud som om du griber ting ud af luften

Han ser kun det han vil se...

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-03-10 17:50

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Jamen så find da lige bare ét eksempel på dette, bare sådan for det ikke
> ser ud som om du griber ting ud af luften

Du plejer at være meget bedre til den slags end jeg er...
Så du må have endnu lettere ved at finde det.

Jeg ved de er der, det gør du også selv.

M.V.H...Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-03-10 20:32

> Du plejer at være meget bedre til den slags end jeg er...

Indestængt grin. he

> Så du må have endnu lettere ved at finde det.

knnn....

> Jeg ved de er der, det gør du også selv.

Han vil gerne sætte os i arbejde. Hvorfor er han dog aldrig blvet
arbejdsgiver.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-03-10 12:46

meddelelse news:4ba91733$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Indestængt grin. he

> knnn....

> Han vil gerne sætte os i arbejde. Hvorfor er han dog aldrig blvet

Der findes trods alt naturlove )

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-10 22:06

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Du plejer at være meget bedre til den slags end jeg er...
> Så du må have endnu lettere ved at finde det.
>
> Jeg ved de er der, det gør du også selv.

Jamen så er alt jo som det plejer. Du lukker varm luft ud, og mangler totalt
substans.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-03-10 23:05

> substans.

Worw manner. Alex er cool.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-03-10 12:46

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Jamen så er alt jo som det plejer. Du lukker varm luft ud, og mangler
> totalt substans.

Tja, jeg er som jeg plejer at være, og det har jeg ikke tænkt mig at ændre
på.

Jeg ved de er der, du ved det, Allan ved det, og for den sags skyld,
alle andre i gruppen.... Så hvorfor egentligt benægte det ?????

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-10 15:44

> Tja, jeg er som jeg plejer at være, og det har jeg ikke tænkt mig at ændre
> på.

Hvilket umuliggør enhver saglig debat med dig.

> Jeg ved de er der, du ved det, Allan ved det, og for den sags skyld,
> alle andre i gruppen....

Jeg kan ikke se andre end Åge der fiser med på din varm luft-bølge, så du
kan egentlig kun tale for dig selv.

> Så hvorfor egentligt benægte det ?????

Fordi det ikke passer. Så enten underbygger du dine horible postulater,
eller så stop med at forplumre enhver debat med vrøvl og pladder. Bliv dog
voksen!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-03-10 17:34

> Bliv dog voksen!

Hehe. Jo, det er virkelig skrevet af Alex Linå. Her er de tekniske data,
som beviser det:

CITAT START
From: "Alex Linaa" <www.linaa.com>
Newsgroups: dk.kultur.musik
Subject: Re: Stafetten: På arbejde
Date: Wed, 24 Mar 2010 15:43:49 +0100
CITAT SLUT

Vi lader lige bemærkningen stå et øjeblik til almindelig morskab skråstreg
undren.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-03-10 13:24

> [...]
> eller så stop med at forplumre enhver debat med vrøvl og pladder. Bliv dog

Alex.... Det er helt i orden du lyver over for mig....

Men gør du det også over for dig selv... Så står det da helt skidt til.

Okay, det er muligt at jeg er den eneste der bruger OE, men bare der
behøver jeg bare trykke VIS ALLE.... I stedet for SKJUL LÆSTE.
Så bare dem der stadig ligger på serveren, er der mere end rigeligt til
at dokumentere min påstand.... Hvis du ikke selv kan finde dem...
Så indrømmet, så var du ikke nær så smart som jeg troede....

UNDSKYLDER DYBT, for at have overvurderet dig.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-10 13:43

> UNDSKYLDER DYBT, for at have overvurderet dig.

Hvis det er at overvurdere mig at tro jeg vil underbygge dine påstande, ja
så er det dælme en smal platform du står på.
Find nu nogle eksempler, eller luk arret. Den ene af delene må da være inden
for rækkevidde af din tilsyneladende nedsmeltede hjerne.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-03-10 14:45

> [...]
> Find nu nogle eksempler, eller luk arret. Den ene af delene må da være
> inden for rækkevidde af din tilsyneladende nedsmeltede hjerne.

Jamen du behøver hverken dokumentere, eller underbygge mine påstande.
Bare konstatere, at sådan forholder det sig rent faktisk....

Jeg ved, jeg har ret, og du ved det.... Alle andre herinde, ved det også...

Og jeg tager ikke mod ordrer fra dig, og hvad min stakkels nedsmeltede
hjerne angår, så slap du bare af, den skal nok stå mål med din.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-03-10 16:08

> [...]
>
> Og jeg tager ikke mod ordrer fra dig, og hvad min stakkels nedsmeltede
> hjerne angår, så slap du bare af, den skal nok stå mål med din.

Mon ikke han trænger til 15 stk. beroligende piller ? Han har vist glemt at
tage nogen idag.
http://www.kirstensdyrebutik.dk/index.php?id=24&cid=22&mid=933

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-03-10 16:09

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Hej Allan
>
> Jamen selvfølgelig er det da mig, der tager fejl så mange gange....

Helt klart, Politiet har altid ret.

> Når Alex så sikkert i næste indlæg støtter dig, så har i da sikkert
> noget så evigt ret....

På et tidspunkt troede jeg faktisk de var gift med hinanden. Måske de havde
mødt hinanden nede på Kruttes havnegrill i Svenborg, hvor Krutte havde
inviteret på nogle sveller og grillmåger med ketschup og remoulade.

> Men selvfølgelig, har i da ret når i siger det... ))))

Ja, det er helt sikkertt. Det kan ikke være anderledes.

Fra : Henning Jensen

Dato : 23-03-10 20:50

On 23-03-2010 16:08, Åge Halldorsson wrote:

> Ja, det er helt sikkertt. Det kan ikke være anderledes.

Er I snart færdig med at småskændes her nede i krogen?
Kom til det det drejer sig om: musik.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-03-10 21:09

Henning Jensen <h_b_j@yahoo.com> wrote:

> Er I snart færdig med at småskændes her nede i krogen?
> Kom til det det drejer sig om: musik.

hørt hørt

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-03-10 21:27

> Er I snart færdig med at småskændes her nede i krogen?

Nej SGU

> Kom til det det drejer sig om: musik.

"Musik"??? -øhhh.. Nårh ja for huland. det er sgu da musik-NG, det her. Det
havde jeg faktisk helt glemt.
Jamen så skal vi da lige ha noget festmusik her:
http://www.youtube.com/watch?v=mZJBKD9Sme0&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 23-03-10 21:43

On 23-03-2010 21:27, Åge Halldorsson wrote:

> Jamen så skal vi da lige ha noget festmusik her:
> http://www.youtube.com/watch?v=mZJBKD9Sme0&feature=related

Øh.... så det er nok alligevel bedre, at I fortsætter med at skændes.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Per H

Dato : 23-03-10 22:01

On Tue, 23 Mar 2010 21:43:14 +0100, Henning Jensen <h_b_j@yahoo.com>
wrote:

>Øh.... så det er nok alligevel bedre, at I fortsætter med at skændes.
>
>Henning.

Ja så er der da også lidt at grine af.

per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-03-10 23:08

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja så er der da også lidt at grine af.
>
> --
>
> Mvh
>
> per

Hwa var det forresten vi skændtes om og med hvem ?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-03-10 12:47

> Øh.... så det er nok alligevel bedre, at I fortsætter med at skændes.
>
> Henning.
>

> --
> Take time to laugh.

Må vi så godt, lidt endnu ??

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-03-10 13:18

> Må vi så godt, lidt endnu ??
>
> M.V.H....Benny..

Bare Krutte-tiet ikke opdager det

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 24-03-10 15:23

On 24-03-2010 12:47, Benny Mortensen wrote:

> Må vi så godt, lidt endnu ??

Med Åges trussel hængende , så bliv I endelig ved.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-03-10 13:20

> Med Åges trussel hængende , så bliv I endelig ved.
>
> Henning.
>

> --
> Take time to laugh.

Årh, skidt, bliver han for slem, putter vi ham bare ned i kattebakken.
Der føler han sig jo hjemme ))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-03-10 15:21

> [...]

> prøver
> at slå plat på samme.... For igen, jeg har jo et ben i alle lejre....

Bare rolig. Det kunne jeg aldrig drømme om. Jeg har selv et ben i alle
mulige lejre. Lige fra slager til hos suppe-steg-og-is-musikken, videre til
real country, henover rock`n`n`roll og videre til glamrock. Så dettt....

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 21-03-10 19:32

Hej Benny

> Gad nu vide, om ikke det er sådan ca 30 år siden, jeg købte LP'en...
> Og hvad endnu værre er, jeg syntes stadig godt om den...

Tænk sig at jeg syntes den var gyselig da den udkom og
det mener jeg stadigvæk.

> Så måske er det bare dig, der går i alt for stramme sko....

Og mine sko er meget rummelige, ja de passer faktisk
til mine fødder, heldigt ikke ?

Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-03-10 07:09

> [...]
>
> Tænk sig at jeg syntes den var gyselig da den udkom og
> det mener jeg stadigvæk.

> Og mine sko er meget rummelige, ja de passer faktisk

Ah... Jeg ved ikke rigtigt... Håber ikke skoene er lige så gamle )

M.V.H....Benny..

Fra : Max

Dato : 22-03-10 10:23

Hej Benny

> Ah... Jeg ved ikke rigtigt... Håber ikke skoene er lige så gamle )

Igen noget basis viden du overser, det er vigtiger at skoene
passer end hvor gamle de er :)

--
Mvh Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-03-10 12:02

> Hej Benny

> Igen noget basis viden du overser, det er vigtiger at skoene
> passer end hvor gamle de er :)
>
> --
> Mvh Max

Helt sikkert, men jeg har nu aldrig observeret, at man kunne passe
de samme sko i 30 år

M.V.H....Benny..

Fra : Max

Dato : 23-03-10 14:16

Hej Benny

> Helt sikkert, men jeg har nu aldrig observeret, at man kunne passe
> de samme sko i 30 år

Som jeg siger, du mangler mængder af basis viden.

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-03-10 16:10

> Som jeg siger, du mangler mængder af basis viden.
>
> --
> Mvh
> Max

"Basis viden" er der ikke noget der hedder. Det staves i eet ord
"basisviden".

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 23-03-10 17:27

Hej Åge

> "Basis viden" er der ikke noget der hedder. Det staves i eet ord
> "basisviden".

Hold din kæft og smut i dk.sprog med det lort.

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-03-10 17:30

> Hold din kæft og smut i dk.sprog med det lort.

> Mvh
> Max

Det er ikke pænt at bande.

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 23-03-10 18:16

> Det er ikke pænt at bande.

Plonk.

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-03-10 15:24

> Ah... Jeg ved ikke rigtigt... Håber ikke skoene er lige så gamle )
>
> M.V.H....Benny..

.......og han må da have meget små fødder, siden hans sko er så rummelige.
HAHAHAHAAAHA. *

Hilse Åge

hehe gnæk

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-10 13:00

> [...]
> efter 4 måneders fravær. Så det inspirerede mig til et
> tema med musik der omhandler det at være på arbejde.

hmmm.. den er svær

Jeg vil lægge ud med noget helt uden for egen boldgade, nemlig "Hard Work"
fra musicalen Fame: http://www.youtube.com/watch?v=V9kqjmqfE4E

Stadig ude af boldgaden - Timbaland med "That shit ain't gonna work" :
http://www.youtube.com/watch?v=IqfmEP5imFk

Til slut John Lennon med "Working Class Hero":
http://www.youtube.com/watch?v=njG7p6CSbCU

/Alex

Fra : Max

Dato : 21-03-10 17:17

Hej Alex

> Jeg vil lægge ud med noget helt uden for egen boldgade, nemlig "Hard
> Work" fra musicalen Fame: http://www.youtube.com/watch?v=V9kqjmqfE4E

Se den kan du så få lov til at beholde.

> Stadig ude af boldgaden - Timbaland med "That shit ain't gonna work" :
> http://www.youtube.com/watch?v=IqfmEP5imFk

Nej, han har ret, det virker ikke.

> Til slut John Lennon med "Working Class Hero":
> http://www.youtube.com/watch?v=njG7p6CSbCU

En enkel ting, men alligevel en klassiker.

Max

Fra : Max

Dato : 21-03-10 22:14

Hej Alex

> hmmm.. den er svær

Ja, men det ser ud som om nogle trods alt
fandt lidt og bringe på banen.

> Til slut John Lennon med "Working Class Hero":

Den burde jeg selv have bragt på banen,
men fordi jeg ikke gjorde det og du så gjorde
det, så får du stafetten.

May the force be with you :)

Max

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-10 16:47

> Den burde jeg selv have bragt på banen,
> men fordi jeg ikke gjorde det og du så gjorde
> det, så får du stafetten.

Ups, så det ikke før nu. Finder straks et nyt emne.

> May the force be with you :)

Thank you my young padawan :)

Fra : Max

Dato : 22-03-10 17:03

Hej Alex

> Ups, så det ikke før nu. Finder straks et nyt emne.

Du er tilgivet.

> Thank you my young padawan :)

Tak, der er efterhånden længe imellem at
jeg bliver kaldt ung :)

Max

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-03-10 13:40

On 21-03-2010 00:23, Max wrote:

> Jeg lægger lige ud med en knokkelopgave

Lidt fra 'over there'.

"Child Labor" taler for sig selv. Der er flere af samme slags til højre
på YouTube-siden.

http://www.youtube.com/watch?v=rDN3X-WORI4

Her lidt 'stemning' fra 'that old cottonfeilds back home', hvor også
børn var god arbejdskraft.
Den er sunget af så mange. Mit valg falder på "Creedence Clearwater
Revival".

http://www.youtube.com/watch?v=dS4OxoebcSQ&feature=related

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Max

Dato : 21-03-10 17:22

Hej Henning

> "Child Labor" taler for sig selv. Der er flere af samme slags til
> højre på YouTube-siden.

En gammel sag som mange steder desværre er lige aktuel.

> Her lidt 'stemning' fra 'that old cottonfeilds back home', hvor også
> børn var god arbejdskraft.

Mon ikke børnene stadigvæk bruges, de kommer bare sydfra.

Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-03-10 17:09

> [...]
>
> Jethro Tull - Steel Monkey
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Gq6g9_YqXac&feature=related
>
> og samme gruppe omkring det at miste arbejdet

Så må denne jo være selvskreven.... Blue Swede's Working in the coal mine

http://www.youtube.com/watch?v=B3NEZRVDe-w&feature=PlayList&p=9971CEF510ECEC93&playnext=1&playnext_from=PL&index=2

M.V.H...Benny..

Fra : Max

Dato : 21-03-10 17:27

Hej Benny

> Så må denne jo være selvskreven.... Blue Swede's Working in the coal
> mine

Ja det har været et hårdt liv, der er skrevet mange sange om
de miner. Jeg foretrækker dog denne udgave

http://www.youtube.com/watch?v=PDySfmZlcr0&feature=related

Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-03-10 17:33

> Hej Benny

> Ja det har været et hårdt liv, der er skrevet mange sange om
> de miner. Jeg foretrækker dog denne udgave

> [...]

Hej Max

Heller ikke dårlig...

Det var nu egentligt også Blue Swede's udgave jeg ville have fundet,
men den var ikke sådan lige at finde ...
Selv om besætningen er næsten ens...

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-03-10 18:40

On 21-03-2010 00:23, Max wrote:

> Jeg lægger lige ud med en knokkelopgave

Hun har sunget den mange gange. Her er en af de tidlige indspilninger.
Donna Summer med "She Works Hard for the Money":

http://www.youtube.com/watch?v=-gc0mV__Y-E&feature=related

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Max

Dato : 21-03-10 22:11

Hej Henning

> Hun har sunget den mange gange. Her er en af de tidlige indspilninger.
> Donna Summer med "She Works Hard for the Money":

En til af skrigeballonerne :)

Max