Nav Ebay.de
Fra : Jesper

Dato : 20-03-10 19:46

Hej

Er der noget jeg totalt overser eller er dette ikke et ok køb? (nu ved jeg
selvfølgelig ikke hvor prisen lander..)

http://tinyurl.com/yzjpdhe

Eller er det noget skidt?

---
Jesper

Fra : Henning

Dato : 20-03-10 19:57

On Sat, 20 Mar 2010 19:46:24 +0100, "Jesper" <smidmigenmail@forum.dk>
wrote:

>Hej
>
>Er der noget jeg totalt overser eller er dette ikke et ok køb? (nu ved jeg
> [...]

Hvis det er en Kina-dåse, som den jeg købte for et års tid siden, er
den ikke pengene værd. Bevares, den kan da de ting den skriver den
kan, de fortæller bare ikke alt det den ikke kan. Jeg kunne ikke høre
radio OG navigere samtidig (eller også mutede den bare konstant
radioen når den skulle navigere, jeg erindrer det ikke præcist).
Bluetooth blev afbrudt når navigationen kom med en kommando og en
masse andre irriterende ting. Jeg endte med at købe en 10.000 kroners
Kenwood i stedet og har ikke fortrudt det et øjeblik!
Formodentlig den samme som f.eks. denne
http://cgi.ebay.de/7-Zoll-Car-DVD-GPS-DVB-T-Dual-Mode-2-DIN-2-GB-Navi_W0QQitemZ300403265643QQcmdZViewItemQQptZTechnik_Auto_Hi_Fi_Navigation_Einbau_Navigationssysteme?hash=item45f16e106b
bare i en anden kasse.

Fra : C. Caspersen