Gilera Stalker
Fra : Henrik

Dato : 04-08-01 16:24

Hejsa.

Jeg er ved at købe en ny Gilera Stalker. Så vil jeg bare lige høre, om der
er nogen minusser ved den???

Den koster 11.000,- og jeg kan kun få den i sort. Jeg har reserveret en til
mandag, så jeg kunne godt bruge nogle hurtige svar.

M.v.h.

Henrik

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 04-08-01 16:30

"Henrik" <destroyer@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
til
> mandag, så jeg kunne godt bruge nogle hurtige svar.

Sugerøret som de kalder for en udstødning er et stort minus hvis du gerne
vil have mere end
30km/t ! Ellers er det en super dejlig scooter. Har selv en med Polini
Corsa, Polini Vario,
Lektronis Krumtap, Dell'Orto 17,5 mm Kaburator, Polini Gearing og LeoVinCi
ZX udstødning.
Og så har jeg lige min alarm :)

Hilsen Thomas

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 04-08-01 16:37

Henrik wrote:

> Jeg er ved at købe en ny Gilera Stalker. Så vil jeg bare lige høre, om der
> er nogen minusser ved den???

Som Buss siger er der et par begrænsninger på den, ligesom alle andre scootere.
Når disse er fjernet og udstødningen er skiftet ud med en anden, kører den ca.
60 - 65.

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : NFA

Dato : 12-08-01 08:45

Hvilke begrænsninger er det der skal/kan fjernes på Gilera Stalker?

NFA

Simon D. Hansen <Sputte@Mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3B6C167F.71CC5DB@Mail.dk...

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 04-08-01 22:45

"Henrik" <destroyer@pc.dk> wrote in message news:3b6c132f$0$52851$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa.
>
> Jeg er ved at købe en ny Gilera Stalker. Så vil jeg bare lige høre, om der
> er nogen minusser ved den???

Hmm... Den er ret svag som lovlig scooter, men det kan man hurtigt lave om på.
Den nederste forlygte skal muligvis indstilles når Du får den, de har det med at sidde for højt fra starten af.

> Den koster 11.000,- og jeg kan kun få den i sort. Jeg har reserveret en til
> mandag, så jeg kunne godt bruge nogle hurtige svar.

Hehe, jeg har lige købt min for 10k! Kan kun anbefale den, man sidder DEJLIGT, det absolut bedste sæde jeg hidtil har prøvet, den
ligger godt på vejen, har en god affjedring... Og halelulia det er en dejlig maskine

--
Regards Rasmus a.k.a. [UC]Rapperand
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows