Sådan manipulerer Det Økologiske Råd debat~
Fra : Leo Havmøller

Dato : 20-03-10 06:21

Fra : bannimann

Dato : 20-03-10 09:18

Ok?!

Og hvordan skulle det ændrer noget?

- At en selvlært "ingenør" - der iøvrigt - er Dramainstruktør og religions-
og personlighedspsykolog, samt en masse andet selvlært, kunne bidrage med
noget seriøst og troværdigt, i denne debat?

Ikke at jeg tror manden er en charlatan, men jeg så gerne en helt neutral
instans, komme med deres vurderinger, altså ikke en eller anden
organisationm eller enkelt person, der har mere eller mindre, part i sagen.

- Det ville være dejligt og uendelig mere troværdigt.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 20-03-10 11:47

Leo Havmøller sendte dette med sin computer:
> http://ing.dk/artikel/107433-saadan-manipulerer-det-kologiske-raad-debatten-om-braendeovne

Rart med en anden indfaldsvinkel til afveksling...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Tom Andersen

Dato : 20-03-10 14:02

"Leo Havmøller" <rtxleh@nospam.nospam> skrev i en meddelelse
> http://ing.dk/artikel/107433-saadan-manipulerer-det-kologiske-raad-debatten-om-braendeovne
>
> Leo Havmøller.

En ovnsætter anser jeg da slet ikke som den rigtige person til at lytte til
i den sag. Uvildig er han ikke...
NMVOC angives af ham til at være "kræftfremkaldende stoffer" - det er noget
sludder.
Forkortelsen angiver blot en gruppe af flygtige organiske stoffer minus
methan:

http://www.dmu.dk/Luft/Emissioner/Air+pollutants/NMVOC/

Jeg holder meget af min brændeovn, fyrer korrekt og vil nødig undvære den!
Brug krudtet på de mennesker der putter hvad som helst i
brændeovnen.......og brændefyret! De sviner så det er synligt, når du kører
forbi på landevejen.

Hånden på hjertet: I et parcelhuskvarter er brændeovnen måske ikke så
smart - ligesom afbrænding af haveaffald i en tønde ikke er det, men det
sidste er jo også blevet helt forbudt nu med den nye affaldsbekendtgørelse.
Hvis jeg da ellers læser den korrekt

Tom

Fra : Armand

Dato : 20-03-10 15:07

Tom Andersen skrev:
> "Leo Havmøller" <rtxleh@nospam.nospam> skrev i en meddelelse

> En ovnsætter anser jeg da slet ikke som den rigtige person til at lytte til
> i den sag. Uvildig er han ikke...

Enhver der ikke sov i timen med procent-regning, ville kunne imødegå
sådant ulødigt arbejde :-|

--
Armand.