Husmandsråd til behandling/pleje af gra
Fra : Optimus Prime

Dato : 18-03-10 08:08

Jeg har fået flot ny vinduesplade i stuen.
Den er skåret af emerald pearl granit, så der er lidt grov struktur i
selvom den er blankpoleret - og jeg vil naturligvis gerne have pladen
behandlet så den er modstandsdygtig overfor snavs osv

Flisecenteret hvor jeg købte den, havde noget velegnet stenolie til knap
500kr for en lille bøtte!!! men mener jeg har læst et husmandsråd til
formålet her i gruppen engang - nogen bud?

Fra : Michael Nielsen

Dato : 18-03-10 17:35

Jeps, bruger den selv profesionelt, den er super, også til stengulve...

http://www.diatool.dk/stenpleje.htm

--

Michael Nielsen

Fra : Hauge

Dato : 18-03-10 17:43

Optimus Prime skrev:
> Flisecenteret hvor jeg købte den, havde noget velegnet stenolie til knap
> 500kr for en lille bøtte!!! men mener jeg har læst et husmandsråd til
> formålet her i gruppen engang - nogen bud?

http://www.svendaage.dk/borupkemi.htm#HVID%20VASELINOLIE

Er hvad jeg tidligere har brugt og det er perfekt.

Mvh Hauge