Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon PowerShot G10 = prøv lige at se
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 18-03-10 23:53

http://chokmah.dk/02.billeder/15.nat/slides/IMG_2007.html

når man går ind på billedet så står der at kameraet har brugt iso 400 - men
jeg har manuelt sat det til 1600 også køre blæden på auto

hwa hulen gør jeg galt ?

altså alt det her digitalt foto det er godt nok meget nyt for mig har haft
nogen andre inkl div mobil telefoner men det var noget med at trygge og bede
til gud
i forhold til det her Canon PowerShot G10

Mv.
BMM

Fra : Søren A Christensen

Dato : 19-03-10 07:59

Bo M. Mogensen wrote:
> [...]
> til gud
> i forhold til det her Canon PowerShot G10

Der står "Exposure mode: Easy shoting" ... er det ikke en slags
auto-program der selv optimere indstillingerne af blænde, lukketid og iso ?

/Søren

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 19-03-10 10:09

"Søren A Christensen" <sac@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Der står "Exposure mode: Easy shoting" ... er det ikke en slags
> auto-program der selv optimere indstillingerne af blænde, lukketid og iso
> ?
>
> /Søren

jow det er nok der hunden ligger begravet - selv om iso manuelt var stillet
til 1600 så har den anden funktion åbenbart taget over
Mv.
Bo

Fra : Kurt Andersen

Dato : 19-03-10 15:29

> jow det er nok der hunden ligger begravet - selv om iso manuelt var
> stillet til 1600 så har den anden funktion åbenbart taget over
> Mv.
> Bo
Hej Bo

Hvis du har den til at stå på Auto eller SCN kan du ikke stille på iso det
er kun på P - TV - AV og M du kan det, Det står sørme også i Manualen ;)

Mvh
Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-10 16:00

Bo M. Mogensen wrote:
> [...]
> haft nogen andre inkl div mobil telefoner men det var noget med at
> trygge og bede til gud
> i forhold til det her Canon PowerShot G10

Hvor gammel er dit G10?
For mig at se er der en masse døde pixels som lyser?
Men det har jeg så også haft på ALLE mine PS Canon

Fra : Ole Larsen

Dato : 19-03-10 16:51

Bo M. Mogensen skrev:
> [...]
> nogen andre inkl div mobil telefoner men det var noget med at trygge og bede

At læse manualen er måske en bedre ide end at "trygge og bede", men det
forudsætter naturligvis at.....

> i forhold til det her Canon PowerShot G10

???

http://olelarsen.eu/htmlGallery/content/2006_02_22_012_large.html

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 24-03-10 21:41

Prøv at sætte det til fx 1/20 eller 1/30 i tid, største blændeåbning og
en passende ISO

Og så skru ned for din flash, så dens lys ikke er det altoverskyggende
på billedet, men mere fastfryser ansigter osv. mens resten af stemningen
kommer fra baggrundslyset