Er du over 60 så undgå Toyota..
Fra : .J.S...

Dato : 18-03-10 23:02

http://www.automotorsport.se/news/20505/toyotas-gasproblem--%C3%A5ldersrelaterade/

Mere og mere tyder på det problem er overdrevet, og alle mulige fjumrerier
bliver forsøgt lagt over på bilen..

Fra : Martin Bak

Dato : 18-03-10 23:29

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse

> http://www.automotorsport.se/news/20505/toyotas-gasproblem--%C3%A5ldersrelaterade/
>
> Mere og mere tyder på det problem er overdrevet, og alle mulige fjumrerier
> bliver forsøgt lagt over på bilen..
Det forekommer mig at der mangler nogle parametre, før dén konklusion kan
drages.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 19-03-10 00:07

On Thu, 18 Mar 2010 23:29:27 +0100, Martin Bak wrote:

> ".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse

A5ldersrelaterade/

> Det forekommer mig at der mangler nogle parametre, før dén konklusion
> kan drages.

Ja. Aldersfordelingen at Toyota-ejere for eksempel (hvilke flere
kommentatorer også bemærker).

--
Peter Dalgaard
Center for Statistics, Copenhagen Business School

Fra : Carstande.

Dato : 19-03-10 10:19

..J.S... submitted this idea :
> http://www.automotorsport.se/news/20505/toyotas-gasproblem--%C3%A5ldersrelaterade/
>
> Mere og mere tyder på det problem er overdrevet, og alle mulige fjumrerier
> bliver forsøgt lagt over på bilen..

Sakset fra dit link.
"Hur var det nu: Statistiken talar sitt tydliga språk, eller med
statistik kan man visa vad som helst?"

Jeg tror på det sidste ;)

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Steen

Dato : 20-03-10 11:38

..J.S... <mr_nobody@nowhere.com> wrote:

> Mere og mere tyder på det problem er overdrevet, og alle mulige fjumrerier
> bliver forsøgt lagt over på bilen..

Jeg var faktisk ude og kigge på en Avensis for nyligt - men nu er jeg jo
heller ikke i nævnte målgruppe. Sælgeren skulle tahe min Hyundai i
bytte, og ville godt give en god pris. Men - han startede med at kigge
på min bil og sagde: Nå, du har en Hyundai, og nu vil du så gerne have
en "rigtig" bil, hva'?

Jeg kunne godt mærke at vi ikke kunne blive bedste venner, så han fik
lov til at beholde sin Toyota