Valg af grafikkort
Fra : Lisbet Kaas Petersen

Dato : 04-08-01 16:28

Hej

Jeg er på jagt efter et grafikkort, der opfylder nedstående krav, da mit
Hollywood-kort er begyndt at sende støj med ud, når signalet fra mit
almindelige grafikkort (ASUS TNT) loopes igennem Hollywood-kortet:

Hurtig til 2D
God MPEG2 dekoder og lydudgang, der passer til mit højtaleranlæg (Creative
5.1)
Understøttet af Linux (SuSE og RedHat)
Skal ikke være processorkrævende (kortet kommer til at køre sammen med en
K6-3 400 MHz)
Skal kunne køre med bundkort, der kun understøtter AGPx2 (EPOX MVP3G2
bundkort)
Skal være billigt, da jeg ikke vil smide en formue efter en aldrende
maskine.

Hvad vil være det bedste valg?

--
Bye
ICQ 113181477

Fra : NH

Dato : 26-08-01 23:16

Hej

Det sværeste bliver nok umildbart at få det til at køre sammen med Linux, så
proøv at se om ikke sslug anbefaler noget på www.sslug.dk ellers ved jeg
ikke rigtig..

NH