flashvideoer dækker #footer
Fra : Kenneth Rafn

Dato : 18-03-10 13:50

I et forsøg på at være smart, har jeg lagt et billede som footer.
Helt fint, men når en side med en flashvideo scrolles nedover
lægger flashen sig oven på footeren.

Hvordan kan dette undgås? Jeg har prøvet med z-indeks, men uden
virkning.

Det virker ok i diverse browsere på en mac, men ikke på
PC/Windows.

http://rafn.it/dykning.html

Prøv, hvis du kører med stor opløsning, evt. at gøre vinduet
mindre, så siden kan scrolles

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-03-10 14:19

Kan ikke undgås.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 18-03-10 14:30

Den 18-03-2010 13:49, Kenneth Rafn skrev:
> [...]
> lægger flashen sig oven på footeren.
>
> Hvordan kan dette undgås? Jeg har prøvet med z-indeks, men uden

Flashen vil altid lægge sig over html'en. I hvert fald i de browsere jeg
har ved hånden på min Windows-PC.

--
Philip - http://www.chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk