Mazda 5's nye design
Fra : Leo Jensen

Dato : 17-03-10 05:09

Hej

Der er da vist blevet tygget spændende svampe og/eller rødder ved
designet af den nye Mazda 5 ?

Jeg vil godt nok håbe at det enten er et designstudie, hvor man kan
vælge 'Fortryd, gem ikke' som på en PC eller at der er rigtig mange
der har en anden mening om bildesign end mig.

Det kan være at den er pænere i virkeligheden, men der skal sq også
meget til før den bliver spiselig...

http://www.mazda.com/publicity/release/2010/201001/100120a.html

MVH Leo

Fra : Martin [6000]

Dato : 17-03-10 12:25

> Det kan være at den er pænere i virkeligheden, men der skal sq også
> meget til før den bliver spiselig...

Jeg er ikke sikker på hvad du mener? Den er sq da hamrende fed
sammenlignet med den gamle kedelige...

5 point herfra!

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : Leo Jensen

Dato : 17-03-10 07:15

On 17 Mar., 12:24, "Martin [6000]" <marti...@tiscali.dk> wrote:

> Jeg er ikke sikker på hvad du mener? Den er sq da hamrende fed
> sammenlignet med den gamle kedelige...
>
> 5 point herfra!

Jeg kan bare slet ikke lide de folder/bølger der er lavet hen af
siden. De har intet formål og ville nok være pænest hvor de hører til:
ude i ørkenen eller på havbunden. Og torskemunden er om muligt værre
end på en Peugeot. Ellers er den da meget pæn. Godt for Mazda, at vi
ikke er enige...

Leo

Fra : Brian Lund

Dato : 17-03-10 22:26

> [...]
> ude i ørkenen eller på havbunden. Og torskemunden er om muligt værre
> end på en Peugeot. Ellers er den da meget pæn. Godt for Mazda, at vi

Nu kører jeg selv mazda men...
Jeg vil give dig ret i at mazda 5 er den grimmeste mazda i det mindste! Jeg
synes dog at det nye design faktisk har gjort den lidt _mindre_ grim end den
gamle model! - Men også kun lidt, pyh...
Mazda har vist glemt at læse den der analyse hvor en eller anden
psykoanalytiker eller hva faen det nu var, havde undersøgt at biler der så
onde/sure ud var de mest tiltalende! Den nye 5'er smiler ihvertfald stort -
og det er sgu lidt grimt...

Men jeg kan hurtigt finde mange andre biler der er grimmere!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-03-10 14:28

Leo Jensen skriver:

> Og torskemunden er om muligt værre end på en Peugeot.

Den smiler i det mindste......

Pøjgøj er i øvrigt ved at gå væk fra fiskemundsfadæsen igen.

Klaus

Fra : jens

Dato : 17-03-10 16:03

> Leo Jensen skriver:

> Den smiler i det mindste......
>
> Pøjgøj er i øvrigt ved at gå væk fra fiskemundsfadæsen igen.
>

> Klaus
> --

Scorpioen med den ultimative torskemund er åbenbart gået i glemmebogen.
Der er flere billeder her.
http://www.autoblog.com/gallery/2011-mazda5-0/
Jeg vil iøvrigt ikke kalde det en ny model, men et stort facelift.
Indvendigt er det kun instrumentbrædtet der er ændret også har fordørene
fået rigtige greb indvendigt alt andet er som i den gamle.
Udvendigt er front og bagende med nyt design også er der kommet bølger på
dørene ellers er de også magen til den gamle.
Men hvis den kommer med 2,2l dieselmotoren med 180hk og 400nm vil jeg gerne
bytte den med min nuværende 110hk/310nm model.
Mvh
Jens

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-03-10 17:36

jens skriver:

> Scorpioen med den ultimative torskemund er åbenbart gået i glemmebogen.

Nej, den er bare ved at blive overtrufmet....

Klaus

Fra : N/A

Dato : 17-03-10 16:03

Fra : Leo Jensen

Dato : 17-03-10 13:58

On 17 Mar., 17:36, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:
> jens skriver:

> Nej, den er bare ved at blive overtrufmet....

Enig, der findes nyere biler, der har en grimmere front. Bagenden
derimod, den bliver svær at slå...

Leo

Fra : sode

Dato : 17-03-10 21:01

Fedt endelig at se et Nagara design i brug, den mest extreme Creation fra
den side
er nok Furai bilen, flere detaljer går da osse igen... se selv
http://jalopnik.com/338324/detroit-auto-show-mazda-furai-revealed

VH/Sode