Leona Lewis - I See You
Fra : Michael Sørensen

Dato : 15-03-10 17:01

Hej.

Har I kendskab til steder online, hvor man kan KØBE og downloade sangen
I See You med Leona Lewis (Titelsangen til Avatar).

Jeg har prøvet på cdon.com, Bilkas musikbutik og TDCs musikbutik.

Alle steder, hvor jeg finder sangen, så kan sangen ikke købes/downloades
enkeltvis som alle øvrige sange i øvrigt kan på siderne, men hele
albummet skal købes.

Nogle bud.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-03-10 17:35

Michael Sørensen <spam@nej.tak> wrote:

> [...]
>
> Alle steder, hvor jeg finder sangen, så kan sangen ikke købes/downloades
> enkeltvis som alle øvrige sange i øvrigt kan på siderne, men hele

nope ... udgivereren har bestemt at der ikke kan sælges enkelte numre
fra det album ..

/thomas

Fra : Bo Armand

Dato : 15-03-10 17:47

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> nope ... udgivereren har bestemt at der ikke kan sælges enkelte numre
> fra det album ..
>
> /thomas

Men hvis du kun skal høre den på computeren, kan du hente den på :
http://netmusik.shop2download.com/cgi-bin/WebObjects/TShop.woa/wa/PSShop/MusicCollection?id=1782715640&trackid=1782715636#1782715636

Den har her en udløbsdato, men så låner du den bare igen og igen og igen....

Hilsen Bo Armand