Velux
Fra : Brother Tuck

Dato : 15-03-10 13:10

Hej.
Kan man justere det håndtag der åbner et Velux vindue ? -mit håndtag er
blevet løst og kan knapt holde sig selv.

Fra : JHB

Dato : 15-03-10 18:57

"Brother Tuck" <HenningXX@XXlegaard.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Kan man justere det håndtag der åbner et Velux vindue ? -mit håndtag er
> blevet løst og kan knapt holde sig selv.

Principelt nej, da det er fjeder i låsehuskassen der er gået itu, men kan
selvfølgelig være skruer i låseledet der er løse.

Hvad er det for en type du har?
GGL har en kalp med en gribeliste for oven.

GHL/GPL har håndtag i underrammen og en klap med gribeliste for oven.

Og så en hel masse andre typer.

Bedste råd. Ring til VELUX serviceafdeling og fortæl om dit problem.

Mvh
JHB