Telefonchikane - strafbart ?
Fra : Per

Dato : 14-03-10 08:50

Hej NG !

En person kontakter skoleelever og siger at der er sket noget alvorligt med
deres forældre.

http://www.bt.dk/krimi/din-mor-har-mistet-begge-ben

Det er jo helt og aldeles uanstændig, men er det strafbart ?

Jeg synes ikke jeg kan komme på nogen §§, muligvis kan § 265 komme på tale.

Hvad mener I ?

mvh. Per

Fra : JBH

Dato : 14-03-10 09:23

> [...]
>
> Det er jo helt og aldeles uanstændig, men er det strafbart ?
>
> Jeg synes ikke jeg kan komme på nogen §§, muligvis kan § 265 komme på

At sagen måske er sammenlignelig med den netop overståede færdselskampagne
med Linda P.

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1309118.ece

mvh
JBH