Den svenske Melodifestivalen 2010
Fra : Michel

Dato : 14-03-10 21:16

Hej,

Har nogle af jer fulgt med? Det er som altid formidabel musik. Vinderen har
jeg dog fortrængt, for det var ikke lige min kop te.

Men hold op hvor er det her bare godt. Hun blev dog desværre kun nr. 7 efter
at været kommet igennem "Andra chancen":
http://www.youtube.com/watch?v=M59Vi6JWuso

Jessica Andersson: "I did it for love".

Mange hilsner
Miche

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-03-10 22:58

Michel skrev:

> Har nogle af jer fulgt med? Det er som altid formidabel musik. Vinderen har
> jeg dog fortrængt, for det var ikke lige min kop te.

Jeg så finalen i går, lidt tilfældigt. Umiddelbart synes jeg ikke, det
var bedre end det danske. Der var ikke nogen, der gik rent hjem hos mig.
Men måske med et par ekstra gennemlytninger. Vindersangen var okay, men
jeg synes, hun overdrev sine virkemidler stemmemæssigt.

Ja, det er okay.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-03-10 23:17

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> efter
> at været kommet igennem "Andra chancen":

Jeg har lige lyttet. Jeg var godt nok ved at falde i søvn. Det virkede
ekstremt kedeligt, synes jeg.

Hilsen Åge