Børstestyring i vaskehal
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 14-03-10 12:31

Lige været henne og få vasket bilen i vaskehal. Kom til at kigge på
den del af betalingsautomaten, hvor der står "børstestyring" og hvor
der er 3 knapper, der viser børstene ved siden af, foran og over en
pictogrambil.

Hvordan virker det? Der står intet på oplysningstavlen i vaskehallen.

Vh
Michael

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 14-03-10 19:43

<mbk112@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvordan virker det?

At du kan styre børsterne manuelt - altså løfte dem eller køre dem ud.

Fra : Brian

Dato : 14-03-10 19:43

> [...]

> pictogrambil.
>
> Hvordan virker det? Der står intet på oplysningstavlen i vaskehallen.

I min lokale vaskehal, fravælger man den børste som man trykker på.

/Brian

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 14-03-10 14:55

On 14 Mar., 19:43, "Mogens \(K\)" <nyhedsgrupperFJ...@DETTEjubii.dk>
wrote:

> At du kan styre børsterne manuelt - altså løfte dem eller køre dem ud.

Men fra der, hvor knapperne er, kan man ikke se bilen inde i
vaskehallen.

vh
Michael

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 14-03-10 14:56

On 14 Mar., 19:43, "Brian" <n...@tak.du> wrote:

> I min lokale vaskehal, fravælger man den børste som man trykker på.
>
> /Brian

Så hvis man trykker på den, der er over bilpictogrammet, så bliver
bilen ikke vasket ovenpå?

Vh
Michael

Fra : Brian

Dato : 15-03-10 20:00

<mbk112@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Så hvis man trykker på den, der er over bilpictogrammet, så bliver
> bilen ikke vasket ovenpå?

Jeps, sådan virker det der hvor jeg vasker min bil.

Det bruges typisk af folk med eftermonteret plastikgejl, som ikke kan tåle
børsterne.

/Brian