Formel 1 - de grimmeste biler nogensinde ?
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 14-03-10 15:08

Hej gruppe,

Har lige siddet og set årets første løb...
Da formel 1 heri det sønderjydske må ses på RTL via en astra parabol, var
min første reaktion at checke om billedformatet var indstillet korrekt - mit
første indtryk var at det var noget med et højde/bredde forhold som var
galt - men det var desværre ikke tilfældet....
Er det bare mig, eller er der andre som synes at bilerne aldrig har set så
uharmoniske ud som i denne seson ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Martin [6000]

Dato : 14-03-10 15:13

> Har lige siddet og set årets første løb... Da formel 1 heri det
> sønderjydske må ses på RTL via en astra parabol,

Hellere det end støtte Viasat.

> var desværre ikke tilfældet.... Er det bare mig, eller er der andre som
> synes at bilerne aldrig har set så uharmoniske ud som i denne seson ?

Jeg synes også de er ... meget grimme!

PS: Sad Skomageren og sov? 6.plads.. come on!

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : Leo Jensen

Dato : 14-03-10 08:20

On 14 Mar., 15:12, "Martin [6000]" <marti...@tiscali.dk> wrote:

> Hellere det end støtte Viasat.

> Jeg synes også de er ... meget grimme!

Jeg synes ikke de har ændret sig væsentligt siden bredden kom ned på
180 cm for nogle år siden. Men grimme er de da. Sidder
Ferraricockpittet ikke længere fremme end på de øvrige biler ??

> PS: Sad Skomageren og sov? 6.plads.. come on!

Han er nok bare ikke hurtigere (endnu...). En gammel mand, der har
været væk i 3 år. Det er altså ikke den nemmeste opgave...

Leo

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 14-03-10 16:35

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Han er nok bare ikke hurtigere (endnu...). En gammel mand, der har
> været væk i 3 år. Det er altså ikke den nemmeste opgave...

Men ikke at kunne følge med en defekt RBR Renault som Vettel, er ikke noget
godt tegn for Mercedes. Læg mærke til hvorledes Ferrari overhalede Vettel !!

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-10 13:56

Mogens (K) wrote:
> Men ikke at kunne følge med en defekt RBR Renault som Vettel, er ikke
> noget godt tegn for Mercedes. Læg mærke til hvorledes Ferrari
> overhalede Vettel !!

Vi kender ikke MB's strategi. Rosberg hentede Vettel med 2 sekunder pr.
omgang. Men til slut ville de måske ikke sætte det hele over styr ved at
prøve en overhaling af en desperat Vettel. Men Rosberg hentede over 50 meter
på Vettel på langsiden. Ifølge RTL vil en knækket udstødning koste omkring
50-60 HK, og Rosberg havde muligvis bakket af på den sidste omgang. We
don't know. Ingen grund til at presse motoren unødigt, og sikre points er
sikre points.

Ole

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-10 15:52

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej gruppe,
>
> Har lige siddet og set årets første løb...

> Er det bare mig, eller er der andre som synes at bilerne aldrig har set så
> uharmoniske ud som i denne seson ?

De er gjort en del længere for at få plads til den større brændsoftank. Jeg
så optakten på RTL, og mener de viste noget med en forlængelse af
akselafstanden på omkring 25 cm.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Leo Jensen

Dato : 14-03-10 10:45

On 14 Mar., 16:34, "Mogens \(K\)" <nyhedsgrupperFJ...@DETTEjubii.dk>
wrote:

> Men ikke at kunne følge med en defekt RBR Renault som Vettel, er ikke noget
> godt tegn for Mercedes. Læg mærke til hvorledes Ferrari overhalede Vettel !!

Jep, men der var bestemt ikke mindre skud i Hamiltons racer end
Ferrarierne da han gik forbi Vettel. Er der forskel på McLarens
Mercedesmotor og Mercedes' egen ??

Leo