Skippy musik
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-03-10 19:19

I forbindelse med John McCallum`s død for en måneds tid siden (Han var jo
ophavsmand til en af verdens populæreste tv-serier SKIPPY), synes jeg lige
jeg ville smaske dette link på banen.

En youtube-video med både A- og B-siden af en Skippy-musikplade. Det er
rigtig dejlig filmmusik.

På youtube-klippet afspilles følgende 4 numre i denne rækkefølge:
1: Skippy - 2: Surf King - 3: My pal Skippy - 4: Busch Tracker
Værsågod: http://www.youtube.com/watch?v=gj3HdxoduV8

Til dem der ikke kender tv-serien kan jeg fortælle at den sammen med FLIPPER
var 60-ernes populære børne-tv-serie.
Man kan da lige prøve at klikke her, så kan man læse lidt om serien og der
er videoklip med seriens intro:
http://www.kjendis.no/2010/02/03/kjendis/tv_og_medier/skippy/10233504/
(Dejlig åbningsmusik)

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-03-10 19:25

meddelelsen news:4b9bd6fd$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> På youtube-klippet afspilles følgende 4 numre i denne rækkefølge:
> 1: Skippy - 2: Surf King - 3: My pal Skippy - 4: Busch Tracker
> Værsågod: http://www.youtube.com/watch?v=gj3HdxoduV8

ÅRHHHH SHITTT. Her er linket:
http://www.youtube.com/watch?v=6H4jeJcZaA4&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 14-03-10 01:28

meddelelse news:4b9bd88c$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> [...]

GAAAAAAAAAAB

Fra : Henning Jensen

Dato : 14-03-10 01:37

On 13-03-2010 19:25, Åge Halldorsson wrote:

> http://www.youtube.com/watch?v=6H4jeJcZaA4&feature=related

Selv Skippy skal vi ha' på tysk!!!
Nu må du ta' dig sammen.

Henning.

----------
Take time to laugh - it's the music of the soul.
Henning Jensen.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 14-03-10 01:56

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Selv Skippy skal vi ha' på tysk!!!
> Nu må du ta' dig sammen.
>
> Henning.

Det næste bliver nok Pippi Langstrømpe på tysk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-03-10 02:07

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Det næste bliver nok Pippi Langstrømpe på tysk

Pippi Langstrømpe i Krutte-agtig ROCK-udgave, med megen støj på:
http://www.youtube.com/watch?v=elgP4i6xYmQ&feature=related

og EeeeeeeeeeeeeMILLLLLLLLLLLLLLL også i Krutte-ROCK- udgave:
http://www.youtube.com/watch?v=GcqWRTRawIk&feature=related

Tjulahej fra Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 14-03-10 06:16

On 14-03-2010 02:06, Åge Halldorsson wrote:

Hva' har grilmutter kommet i de krukker hun serverer for dig?
Det ka' ikke være ren honning, der må være stærkere sager i.

Henning.