radio mekur link.
Fra : Per H

Dato : 12-03-10 19:15

http://www.scandinavianoffshoreradio.com/default.asp

Bare ski skægt at lytte til, og læse om

per

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-03-10 00:32

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:811lp55e3njhruop63lfrl0dh40qqiee4p@4ax.com...
> http://www.scandinavianoffshoreradio.com/default.asp
>
> Bare ski skægt at lytte til, og læse om
>
> --

Forkert gruppe.
Men bortset fra det har vi omkring 200 optagelser alene fra de danske
stationer Mercur og DCR, som kommer online

Fra : Per H

Dato : 13-03-10 08:48

On Sat, 13 Mar 2010 00:32:20 +0100, "Allan Krautwald"
<allan@kanelbolle.dk> wrote:

>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Forkert gruppe.

hvad er så rigtigt

per

Fra : Hauge

Dato : 13-03-10 10:54

Per H skrev:
> hvad er så rigtigt

dk.medier.radio

Og for begyndere:
dk.velkommen

Mvh Hauge

Fra : Per H

Dato : 13-03-10 14:04

On Sat, 13 Mar 2010 10:54:29 +0100, Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>dk.medier.radio
>
>Og for begyndere:
>dk.velkommen
>
>Mvh Hauge

ja den fangede jeg godt
det kan ma vist ik lige kalde mig,

per

Fra : Hauge

Dato : 13-03-10 14:14

Per H skrev:
> det kan ma vist ik lige kalde mig,

?? Nybegynder har jo ikke noget med en given tid at gøre ;)

Mvh Hauge

Fra : Per H

Dato : 13-03-10 14:20

On Sat, 13 Mar 2010 14:14:16 +0100, Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>?? Nybegynder har jo ikke noget med en given tid at gøre ;)

jo da.

Har man været med lige siden fidonet, må man vist være dreven på
området. Tror der fra min side er tale om dovenskab/ ligegyldighed.:-/

per

Fra : Hauge

Dato : 13-03-10 14:26

Per H skrev:
> Har man været med lige siden fidonet, må man vist være dreven på
> området.

Dengang blev man også meget hurtigt banket i hovedet, hvis man ikke
gjorde som de store sagde.
Var ikke ret meget med der, da det ikke fangede min interesse dengang.
Der var lidt for meget hersker/slave i fidonettet.

> Tror der fra min side er tale om dovenskab/ ligegyldighed.:-/

Det er jo desværre kendetegnet ved disse grupper.

Nå, men mon ikke vi kom lidt for langt væk fra gruppens fundats? ;)

Mvh Hauge