Sådan fås flere munke
Fra : Per Rønne

Dato : 13-03-10 12:55

Nu må løsningen på den katolske kirkes problemer være fundt:

<http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/03/13/102209.htm?rss=true>

Fanger i fængslerne får »tilbudet« om at få skiftet celle ... og
klostrene får fyldt de ledige celler ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lyrik

Dato : 13-03-10 19:44

On 13 Mar., 12:54, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
> [...]
>
> Fanger i fængslerne får »tilbudet« om at få skiftet celle ... og
> klostrene får fyldt de ledige celler ...
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Den katolske kirke får skyld for meget! Det er den orthodokse russiske/
Georgiske kirke det handler om.
Men ideen er da fin. Hele moralen i slyngelstaten Georgien trænger da
til et løft med en kriminalitetsstigning på 300%!

MvH
Jens

Fra : Per Rønne

Dato : 14-03-10 06:55

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Den katolske kirke får skyld for meget! Det er den orthodokse russiske/
> Georgiske kirke det handler om.

Det er jeg skam udmærket klar over.

> Men ideen er da fin.

Og til fri afbenyttelse af den katolske kirke ... der mangler munke.

> Hele moralen i slyngelstaten Georgien trænger da
> til et løft med en kriminalitetsstigning på 300%!

Nu opfatter jeg ikke Georgien som en slyngelstat; sådanne betegnelser
forbeholder jeg totalitære statsdannelser som Nordkorea, Iran og Syrien.

Et mindretal af befolkningen i Georgien er stærkt kriminelle, næppe
staten som sådan.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lyrik

Dato : 14-03-10 14:07

On 14 Mar., 06:54, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> [...]
>
> Nu opfatter jeg ikke Georgien som en slyngelstat; sådanne betegnelser
> forbeholder jeg totalitære statsdannelser som Nordkorea, Iran og Syrien..
,,,,,,,,,,,,
Nu er jeg ikke partisk, så betegner en stat der angriber et
boligkvarter med kanoner og tanks for en slyngelstat.

Hilsen
Jens

Fra : Per Rønne

Dato : 15-03-10 00:55

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> ,,,,,,,,,,,,
> Nu er jeg ikke partisk, så betegner en stat der angriber et
> boligkvarter med kanoner og tanks for en slyngelstat.

Også hvis boligkvarteret inden da i årevis har angrebet med raketter?

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lyrik

Dato : 15-03-10 05:30

On 15 Mar., 00:54, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Også hvis boligkvarteret inden da i årevis har angrebet med raketter?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
EU har undersøgt hele problematikken og kun fundet én skyldig som er
Georgien! Deres præsident skulle ekspres til
menneskerettighedsdomstolen i Haag og anklages for etnisk udrensning
og folkemord..

Jeg tror raketterne er noget du opfinder til lejligheden.

Jens

Fra : Per Rønne

Dato : 15-03-10 13:25

> [...]

> og folkemord..
>
> Jeg tror raketterne er noget du opfinder til lejligheden.

Jeg tænkte på Gaza.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lyrik

Dato : 15-03-10 18:08

On 15 Mar., 13:24, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Jeg t nkte p Gaza.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det er jo det der er humlen ved sympatikendegivelser og antipatier.
Man går ud fra at Ossetien er muslimsk og slår dem i hartkorn med
palæstinenserne!:

"Ossetere nedstammer fra alanerne, som var et historisk sarmatisk
folkeslag. Alanerne indvandrede til området i Kaukasus i det 6.
århundrede. Osseterene blev kristnet i den tidlige middelalder efter
georgisk og byzantinsk inspiration. "
Faktisk blev hele regionen, inklusive Georgien, Abkhasien og Ossetien
renset for muslimer omkring 1864, så der er ikke mange tilbage. De
blev deporteret til det Osmanniske Rige(Tyrkiet) :
http://en.wikipedia.org/wiki/Muhajir_(Caucasus)

Jens

Jens