Hvor finder jeg 35 mm self feed bor?
Fra : Thomsen

Dato : 12-03-10 22:57

Hej,

Er ved at montere skabshængsler og skal derfor bruge et 35 mm self feed bor.
Har fundet et hos cartrends.dk, men leveringstiden er lidt lang.

Hvor mon jeg ellers kan finde et sådant bor?

mvh Ole

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 13-03-10 08:32

Thomsen skrev:
> [...]
> Har fundet et hos cartrends.dk, men leveringstiden er lidt lang.
>
> Hvor mon jeg ellers kan finde et sådant bor?

Kan du ikke bruge en hulsav istedet?
Hilsen Matthias

Fra : Thomsen

Dato : 13-03-10 10:07

> Kan du ikke bruge en hulsav istedet?
> Hilsen Matthias

Der skal ikke være hul hele vejen igennem.
Self feed bor, mener jeg, høvle sig ned i træet, i en hvis dybde.

mvh Ole

Fra : Steen Suder

Dato : 13-03-10 10:19

"Thomsen" <oat@@email.dk> wrote:

> Hej,
>
> Er ved at montere skabsh�ngsler og skal derfor bruge et 35 mm self feed
> bor. Har fundet et hos cartrends.dk, men leveringstiden er lidt lang.
>
> Hvor mon jeg ellers kan finde et s�dant bor?

Er det et forstnerbor, du leder efter?

--
Steen Suder

Fra : Thomsen

Dato : 13-03-10 11:40

> Er det et forstnerbor, du leder efter?
>
> --
> Steen Suder

Ja, det hedder det vist også.

mvh Ole

Fra : thl

Dato : 13-03-10 10:22

http://www.carl-ras.dk/e-shop/bitsboroghulsave/bor/traebor/kunstbor/

Fra : Thomsen

Dato : 13-03-10 11:46

> http://www.carl-ras.dk/e-shop/bitsboroghulsave/bor/traebor/kunstbor/

Hej,

Tak for link.
"Hængselbor" havde jeg ikke tænkt på at søge på.

mvh Ole

Fra : thl

Dato : 14-03-10 11:17

> Hej,
>
> Tak for link.
> "Hængselbor" havde jeg ikke tænkt på at søge på.
>
> mvh Ole
Selv tak. Til gengæld havde jeg aldrig hørt self-feed bor.

mvh
Thorbjørn

Fra : Mogens

Dato : 13-03-10 12:00

thl kom med følgende:
> "Thomsen" <oat@@email.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.carl-ras.dk/e-shop/bitsboroghulsave/bor/traebor/kunstbor/

De findes også her:
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6125&Grp=&n=10

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-10 18:46

"Mogens" <mohen@SLETc.dk> wrote in message
> thl kom med følgende:

> De findes også her:
> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6125&Grp=&n=10

Sådan et har jeg brugt til samme formål, det gik rigtigt fint.

Jeg lavede en skabelon i et computer program og printede det ud, med de 3
huller, hvor de skulle bores og så 2 folde kanter...
Så kunne jeg skarpt folde papires og ligge det på som en skabelon, en for
hver ende, og med en syl afmærke hullerne....

Kasper

Fra : Thomsen

Dato : 13-03-10 20:25

> [...]
> Så kunne jeg skarpt folde papires og ligge det på som en skabelon, en for
> hver ende, og med en syl afmærke hullerne....

Måske ikke så tosset.

mvh Ole

Fra : Hauge

Dato : 13-03-10 18:54

Mogens skrev:
> De findes også her:
> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6125&Grp=&n=10

Bauhaus har dem også på lager.

Mvh Hauge

Fra : Thomsen

Dato : 13-03-10 20:23

> De findes også her:
> [...]

Det var godt nok billigt. Gad vide hvordan kvaliteten er?

mvh Ole

Fra : Mogens

Dato : 13-03-10 21:12

Thomsen forklarede den 13-03-2010:

> Det var godt nok billigt. Gad vide hvordan kvaliteten er?
>
> mvh Ole

Jeg har brugt mine en hel del, og de har fungeret udmærker.

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Thomsen

Dato : 13-03-10 23:05

> Jeg har brugt mine en hel del, og de har fungeret udmærker.
>
> --
> Mvh
>
> Mogens
> mohen@SLETc.dk