Andet multimedie
bentjuul 3670
Paint Shop Pro 4.14
Fra : Ivar Madsen

Dato : 04-08-01 14:11

Nogen der har Paint Shop Pro 4.14 eller ved hvor den kan findes?
(det er sidste version der virker i ubegranset tid)

Fra : Alex

Dato : 04-08-01 21:47

hente den sidste version , og hente så noget reg key .

Fra : Ivar Madsen

Dato : 04-08-01 23:06

On Sat, 4 Aug 2001 22:47:25 +0200, "Alex" <Imaginere@hotmail.com> wrote:

>hente den sidste version , og hente så noget reg key .

Hvor får man sådan uden at betale de ~1200 Kr?

Fra : Kjaer

Dato : 05-08-01 10:45

http://astalavista2.box.sk/
http://fosi.ural.net/
http://www.cracks.am/main.html

Fra : Sanne Otte

Dato : 11-08-01 12:29

>hente den sidste version , og hente så noget reg key .

Eller prøv med programmet Bearshare, ligner Napster men der kan hentes alle
typer filer. Men husk en opdateret virusscanner

Kan hentes på www.bearshare.com

--
----
Fra Sans

Fra : Ivar Madsen

Dato : 11-08-01 20:47

On Sat, 11 Aug 2001 13:29:17 +0200, "Sanne Otte"
<dsl13778@vip.cybercity.dk> wrote:

>Eller prøv med programmet Bearshare, ligner Napster men der kan hentes alle
>typer filer. Men husk en opdateret virusscanner

Jeg har ladet mig fortælle at Coral Draw (eller hvad det nu er den
heder) sælger gamle versioner til en slik af få hunderede kroner.
Jeg er overbevist om at når man i årtier har kunnet klare sig med minder
end de nyeste versioner, så kan jeg også, og vil godt give nå hundrede
kroner for sådan en,,,