Ansvarsforsikring.
Fra : Allig8or

Dato : 11-03-10 04:01

Da Jeg har fået en kraftig stigning på præmien på min
nr.2 bil, fra 3400 til 4100kr,er jeg på jagt efter et billigere selskab,men
de vil åbenbart,helst have hele pakken..læs "hvis du flytter dine andre
forsikringer,så kan vi finde en god præmie"...
det har Jeg ikke lyst til..
Men nogen der kan anbefale et selskab,med rimelige præmier...?
Der må gerne være en selvrisiko på 2-3000kr.
Har kigget på If/Alka/Topdanmark/og fået et tilbud fra Tryg,der var dyrere,
selv efter præmiestigningen...

Henning Holm

"Its nice to be Important..
but its more important,to be Nice"

allig8or125@hotmail.com

Fra : Søren C

Dato : 10-03-10 23:35

On 11 Mar., 04:00, "Allig8or" <allig8or...@hotmail.com> wrote:
> Da Jeg har f et en kraftig stigning p pr mien p min
> nr.2 bil, fra 3400 til 4100kr,er jeg p jagt efter et billigere selskab,men
> de vil benbart,helst have hele pakken..l s "hvis du flytter dine andre
> forsikringer,s kan vi finde en god pr mie"...
> det har Jeg ikke lyst til..
> Men nogen der kan anbefale et selskab,med rimelige pr mier...?
> Der m gerne v re en selvrisiko p 2-3000kr.
> Har kigget p If/Alka/Topdanmark/og f et et tilbud fra Tryg,der var dyrere,
> [...]

Jeg giver 4100kr for en Cee'd 1.6Crdi hos GF. (Dong, Vattenfall
klubben)
I år får jeg så 40% tilbage
Sidste år fik jeg 10%
I 2008 fik jeg 50%
I 2007 fik jeg 55%

Prøv at få nogle af de andre til at matche mine årlige priser
efter udbetaling.
GF bilforsikring vil også helst have hele pakken. Det giver 10%.
Men det er intet problem at få en bilforsikring.

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 11-03-10 00:15

On 11 Mar., 07:34, Søren C <soren_Hels...@hotmail.com> wrote:

> Men det er intet problem at få en bilforsikring.

Nå, de ville absolut ikke have mig som kunde.

Vil taler VW Golf med 1,4 liters benzinmotor.

Klaus

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-03-10 11:31

"Klaus D. Mikkelsen (google groups)" <moppemail@gmail.com> skrev i
meddelelsen

=======

Jeg kender ikke priserne - men nykredit har en aftale med www.clubgolf.dk

--
Per

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-03-10 16:30

Per Henneberg Kristensen skriver:

> Jeg kender ikke priserne - men nykredit har en aftale med www.clubgolf.dk

Det kan godt være, men deres ret "ubehøvlede behandling" bare fordi
man får ny bil, gør at der går længe inden jeg overvejer dem igen.

Klaus

Fra : JBH

Dato : 11-03-10 19:02

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meddelelsen

> Nå, de ville absolut ikke have mig som kunde.
>
> Vil taler VW Golf med 1,4 liters benzinmotor.

Nykredit/østifterne kan absolut ikke anbefales....... Godtnok er de billige
men hold kaje de er svære at vride penge ud af hvis man har en skade.

mvh
JBH

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 11-03-10 14:09

"Allig8or" <allig8or125@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der må gerne være en selvrisiko på 2-3000kr.
> Har kigget på If/Alka/Topdanmark/og fået et tilbud fra Tryg,der var

Du kunne undersøge, om din arbejdsgiver har en aftale med et
forsikringsselskab. Jeg er lige flyttet fra Tryg til Tjenestemændenes
Forsikring (som i bund og grund bare er Tryg) og sparede det halve på
ansvarsforsikringen på min gamle Colt. Ligeledes sparer jeg over halvdelen
på min nye Peugeot 206 (dog med kasko).

Søren

Fra : Allig8or

Dato : 11-03-10 15:26

"Allig8or" <allig8or125@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Der må gerne være en selvrisiko på 2-3000kr.
> Har kigget på If/Alka/Topdanmark/og fået et tilbud fra Tryg,der var

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Jeg kan så oplyse,jeg har bestilt en ansvarsforsikring hos Topdanmark,til ca
2500kr.,GF landede på ca 3585kr. med tibagebetaling,
Jeg kunne ikke vælge ren ansvar...

Men Tak for input...

Fra : Anders Majland

Dato : 11-03-10 16:07

> GF landede på ca 3585kr. med tibagebetaling,
> Jeg kunne ikke vælge ren ansvar...

Hvorfor ikke ?

(Frem til sidste forår havde jeg ansvar på gammel fiat ved GF, det gav jeg
~22-2300kr for i det mørke jylland)

/A

Fra : Allig8or

Dato : 11-03-10 21:52

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i meddelelsen

> Hvorfor ikke ?
>
> (Frem til sidste forår havde jeg ansvar på gammel fiat ved GF, det gav jeg
> ~22-2300kr for i det mørke jylland)
>
> /A <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
På deres hjemmeside
Under Tilbud...var feltet "ansvarsforsikring" dimmet ud,,,,
Ved ikke hvorfor....
Men finder det vanvittigt at betale over 4.000kr. for at forsikre en gammel
Escort fra 95, 2 års præmie er mere end hvad bilen er værd....
snart billigere at køre i Taxa....
Om mandagen kører jeg ca 12km.
Om Onsdagen kører Jeg ca 16km.
Resten af Kørslen foregår i vores Peugeot 207......

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 11-03-10 21:52

Allig8or wrote:
> [...]
> Der må gerne være en selvrisiko på 2-3000kr.
> Har kigget på If/Alka/Topdanmark/og fået et tilbud fra Tryg,der var

Jeg har hele baduljen hos Alm Brand efter at have taget turen fra
Assurance-instituttet over Provincial når selskaberne købte hinanden op.

Jeg har også haft en assurandør fra Topsikring på besøg som troede at
han lige skulle overtage hele porteføljen nu han havde en firma-aftale
med min arbejdsgiver, men det der kunne tilbydes var dyrere og dårligere
selv med firmarabatten.

To biler, fuld kasko - Den ene er en Colt Diesel (importeret fra
Tyskland) der kører under 20.000 om året, den anden er en Lupo 3L der
kører lidt over 60.000 om året. Samlet præmie i omegnen af 9kkr med lav
selvrisiko idet der skeles dels til alder, kørte km, motorkraft og om
det er en bil der har potentiale til at køre råddent. Derfor er min
kones Colt væsentligt dyrere end Lupoen.

Bilerne kunne sikkert forsikres billigere men så ville noget andet være
tilsvarende dyrere.

/Lars