en traktor med ladvogn
Fra : Steen

Dato : 10-03-10 20:29

Noget der kan irritere mig, er at man i de fleste biler sætter sig
/ned/ i bilen. Når man så skal ud igen, skal man nærmest stige op af
bilen igen. Måske skulle man bare købe sig en traktor, og så en ladvogn
til bagage og familie

Fra : Anders Majland

Dato : 10-03-10 21:16

> [...]
> /ned/ i bilen. Når man så skal ud igen, skal man nærmest stige op af
> bilen igen. Måske skulle man bare købe sig en traktor, og så en ladvogn

Du skal vel bare vælge en passende 4hjulstrækker og så få den hævet til den
højde du ønsker...

Nu var der lige lidt lada snak
http://www.cardomain.com/ride/398117

Og hvis du gerne vil have lad så en hilux
http://www.topgear.com/content/timetoburn/sections/galleries/other/top-gears-polar-hilux/01/

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-03-10 21:59

Steen skriver:

> [...]
> /ned/ i bilen. Når man så skal ud igen, skal man nærmest stige op af
> bilen igen. Måske skulle man bare købe sig en traktor, og så en ladvogn

Hvorfor, en Touran eksempelvis sætter man sig _ind_ i, ikke ned.

Klaus

Fra : Ivar

Dato : 10-03-10 22:59

Steen skrev:

> Noget der kan irritere mig, er at man i de fleste biler sætter sig
> /ned/ i bilen.

Hmm, er du ved at være gammel og stiv i ledende, eller lidt for tung?
Jeg kan ikke se problemet, men jeg må osse indrømme at jeg ikke
har noget imod at smide mig på en sofa

Ivar Magnusson

Fra : Armand

Dato : 11-03-10 01:15

Steen skrev:
> Noget der kan irritere mig, er at man i de fleste biler sætter sig
> /ned/ i bilen. Når man så skal ud igen, skal man nærmest stige op af
> bilen igen.

Det har alid været min opfattelse at dét kriterie var grunden til Suzuki
Wagon's popularitet blandt pensionister. Men den er vist ikke på
programmet længere :-/

--
Armand.