fup firmaet FullRate A/S
Fra : troels olivero

Dato : 10-03-10 02:25

Leasingfirma fik aldrig sine penge af Andreas Sachse Kromann-
Mikkelsen . ca. 75.000,-

Jeg har nu læst andre folks kommentare og oplevelser her på www.yahoo.com
Det er jo HELT sygt det hér...

I okt. mdr. 2008 afhenter Andreas Sachse Kromann-Mikkelsen sin VW
Touran 2,0 TDI DSG. som han skulle lease for en periode på 36 mdr.

20.000,00 + moms i førstegangsydelse, skulle være overført, det kunne
vi jo se på den flotte kvitering fra hans bankoverførsel.
-lige indtil vi fandt ud af at der ikke var overført nogle penge.
Der var mange undskyldninger, men ingen penge.

Jeg kontaktede ham gang på gang, men løgn på løgn efterfulgt af
dårlige undskyldninger om hvorfår jeg ikke havde fået de penge han
skylde...
Han mente også at det var for dumt af mig, at jeg ringe til ham 50-60
gange i træk, når han ikke tog sin telefon. -Jeg skulle ihvertfald
ikke lave telefonstorm på denne måde...

Andreas Sachse havde bilen i ca. 5 mdr. uden at betale én krone for
det.
Vi hentede til sidst bilen på Andreas Sachse adresse.

Denne misfornøjelse med Andreas Sachse Kromann-Mikkelsen , kostede os
ca. 75,000,-

Pludselig fandt jeg ud af at Andreas Sachse faktisk havde været kunde
hos os før, bare undet et andet navn.
Tilbage i 2005 havde Andreas Sachse Kromann-Mikkelsen virksomheden
"Fullrate a/s" Han hed dengang Andreas Sachse
Senere i 2007 forsøgte han også at lease en bil i vor afdeling, SAC
Leasing i Roskilde. -Men desværre uden held!

Jeg har løbende, siden vi har afhentet bilen hos Andreas Sachse
Kromann-Mikkelsen , været i kontakt med ham. Jeg har tilbudt ham
forskellige betalingsordninger, lavet aftaler osv. ALT er blevet
brudt...
Han er nogle gange meget flink og rar. andre gange er han FULDSTÆNDIG
kold i røven... Han har fået SÅ mange chancer, frister og tid til at
betale, men han er løbet fra ALT.
Sidst jeg talte med ham sagde han til mig: "Du må godt nok kede dig på
det kontor" ...siden jeg gad og bruge så meget tid på ham!

De mange undskyldninger.:
"jeg får penge i morgen"
"Jeg har overført penge"
"Om en uge, SÅ har jeg pengene"
"Jeg er på ferie, jeg vil ikke forstyres"
"Jeg har liiiige gang i noget arbejde, jeg ringer om 5 min"
"Jamen der er så mange menesker der skylder mig penge, det er faktisk
derfor jeg ikke kan betale"
"Jeg har været til julefrokost i går, så jeg er træt"

Han glemmer også lige at fortælle, når han skifter telefonnumre eller
adresse.
Jeg aftalte at mødes med ham, hjemme hos ham selv på Amager, men han
VAR desværre flyttet på det tidspunk og havde ikke boget der i ca. 2
mdr.
Dér glemte han også at betale husleje......!

Jeg har 9 telefonnumre på Andreas Sachse Kromann-Mikkelsen som han
har haft gennem de sideste par år...

Denne mand skal og bør stoppes omgående....!!!!

Hans sidste adresse var: Jemtelandsgade 1 2300 København S

Jeg vil som mange andre herinde, advare mod ham. Han er ikke rigtig
klog.
Han lyver, bedrager, snakker folk i søvne, bryder alle aftale, har
INGEN respekt, er ligeglad med alt og alle...

Andreas Sachse Kromann-Mikkelsen , hvis du skulle have nogen
kommentare eller spørgsmål til noget af dette, så skal du endelig ikke
holde dig tilbage......
Du Kalder dig prutten herinde og skriver at du faktisk prøver at løse
dine gældsproblemmer. -Men hvad pokker hjælper det så at du går ud og
fusker dig på ny, så sent som i sidste uge hos Bakkens Biler A/S, som
også skriver herinde.

De firmaer Andreas Sachse Kromann-Mikkelsen har eller har haft, som
vi har kendskab til er følgende:

Fullrate a/s
Sebastian Sejer & Co A/S
Fischer Auto og Pladeværksted ApS
www.bymaik.dk
Rune Rex aps

Tag skarpt afstand fra disse firmaer og ikke mindst ham selv.
TAG SKARPT AFSTAND FRA DISSE FIRMAER, OG IKKE MINDST HAM
SELV......!!!!!!

Jeg er sikker på at der efterhånden er RIGTIG mange personer/
virksomheder, der vil gå MEGET langt for at få fat i Andreas Sachse
Kromann-Mikkelsen /Rune Rex

Jeg opfordre ALLE der har, eller har haft kendskab til ham, at tage
kontakt til medierne, DR Kontant kontant@dr.dk, EKSTRABLADET, B.T
eller Operation X på TV2 http://programmer.tv2.dk/operationx/tips/?menu
og fortælle deres historie eller oplevelse. -Jo flere jo bedre....!!!!

Hvis nogen ønsker oplysninger, i form af telefonnumre, adresse, eller
andre oplysninger omkring Andreas Sachse Kromann-Mikkelsen er de
velkommen til at skrive....

Mvh. Troels Olivero
Gauguin Trading

Fra : Per Rønne

Dato : 10-03-10 11:01

troels olivero <troelsolivero@gmail.com> wrote:

> Tilbage i 2005 havde Andreas Sachse Kromann-Mikkelsen virksomheden
> "Fullrate a/s" Han hed dengang Andreas Sachse

Hvad har det med:

<http://www.fullrate.dk/>

at gøre?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jubii

Dato : 10-03-10 11:14

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Hvad har det med:
>
> <http://www.fullrate.dk/>
>
> at gøre?

Det lader til at nogen vil bruge juragruppen til sladrespalte.
Se:
Subject: advarsel mod at betale dep. til Troels Olivero

Indlagt 7/3

Fra : Jubii

Dato : 10-03-10 11:04

"troels olivero" <troelsolivero@gmail.com> skrev i meddelelsen

[...]

Det her er en juragruppe og ikke en reklamesøjle eller sladrespalte.
Find en snakgruppe du kan pladre i.

Og skal nogen skrive til dig må du opgive rigtige navn og adresse.

Fra : Genmæle mod Allan No~

Dato : 15-03-10 17:46

JEG HAR ALDRIG FORFATTET DISSE ARTIKLER. DET ER ALLAN NOBEL
ANDREASSON, DER SOM SÆDVANLIG MISBRUGER MIT NAVN

MANDEN ER DESVÆRRE PSYKISK SYG MEN ENDELIGT BLIVER INTERNET FORBRYDER
ALLAN NOBEL ANDREASSON, BENZONVEJ 6, 8930 RANDERS STRAFFET. POLITIET
HAR REJST STRAFFESAG MOD FOR FORHOLD SOM GIVER OP TIL 8 ÅRS FÆNGSEL.

Bemærk at han straks vil lægge falske indlæg på denne blok, men
dokumentation for at politiet har rejst straffesag mod Allan Nobel kan
ses her: http://www.gauguin.dk/auction/std.pdf , side 2 af 2

Efterforskningsleder i sagen: Per Laursen, Randers politi
Anklager: Torben Thygesen, Århus anklagemyndighed
Allan Nobels beskikkede advokat: Claus Bonnez

År 2009

Der har i nogle år kørt negativ kampagne mod gauguin.dk og dets ejer
Troels Olivero. Kampagnen er alene forfattet af en mand, Allan Nobel
Andreasson, som har skrevet utallige injurierende artikler på
Internettet mod gauguin.dk og Troels Olivero på en gratis hjemmeside i
USA med navnet webdane………. Manden har ligeledes skrevet negative blogs
på Internettet under synonymer som blandt andet Dennis Kafka samt
mange andre navne eller direkte har underskrevet sig falsk i Troels
Olivero’ navn således at læseren kan få den opfattelse at artiklerne
er forfattet af Troels Olivero. Ligeledes har han oprettet falske
profiler i Troels Olivero’ navn på Facebook og lign.

Han har ligeledes rejst falske anmeldelser mod Troels Olivero og hans
advokat Carl-Erik Nielsen til Told&Skat for momssvindel, til
Datatilsynet for overtrædelse af persondataloven, til ombudsmanden og
til politiet. Til dokumentation for rigtigheden af disse falske
anmeldelser har han fabrikeret falske dokumenter og underskrifter. Han
har ligeledes vidnet falsk under vidneansvar i retten. Han har falsk
påstået at Troels Olivero er dømt for forhold der er usande,
fabrikeret falske domstolsafgørelser, han har påstået at gauguin.dk
med uran bestråler sine smykker for at give kunderne cancer og at
politiet og sundhedsmyndighederne ikke kan gøre noget for at stoppe
det. Intet af det er naturligvis sandt. Hvor skulle gauguin.dk få uran
fra og hvorfor skulle vi ønske at give vores kunder cancer. Det har
alene været til hensigt at skade Troels Olivero og advokat Carl-Erik
Nielsen samt skade gauguin.dk’ forretning.

Politiet i Randers har derfor efter et års efterforskning og
ransagning på hans bopæl sigtet manden for følgende 4 forhold.

1. Falsk forklaring for retten Jf. straffelovens § 158
2. Urigtig erklæring til offentlig myndighed jf. straffelovens § 163
3. Urigtig oplysning til offentlig myndighed med henblik på at få
andre sigtet mv. jf. straffelovens § 164 & 165
4. Bagvaskelse Jf. straffelovens § 268

Dokumentation for at politiet har rejst straffesag mod Allan Nobel kan
ses her: http://www.gauguin.dk/auction/std.pdf , side 2 af 2 hvor hans
beskikkede advokat, som man får tildelt i en rejst straffesag, anmoder
om udsættelse mod den private injurie sag som Gauguin og Troels
Olivero sideløbende kører mod manden, indtil straffesagen som er rejst
af politiet er overstået.

Han har ligeledes i stakkevis af e-mail’ og SMS’ truet Troels Olivero
med vold men vi har endnu ikke haft glæde af hans besøg. Her på dette
link: http://amtsavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=2005512060488 kan
man se den modige Allan Nobel, Benzonvej 6, 8900 Randers. Han har i
årevis forfulgt diverse personer med sine forbrydelser, skjult med
falske navne på Internettet. Han skal ud i det åbne nu.

Da manden endnu ikke er dømt og fængslet for sigtelserne og ikke
bliver det før straffesagen er overstået forsætter han med sine
injurier, falske artikler og blogs.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

År 2007

Allan Nobel fra Webdane dømt for injurier

Gauguin.dk og Troels Olivero har fået tilkendt rekord stor erstatning
på kr. 160.000 kr. fra Allan Nobel for 7 overtrædelser af
straffelovens §267, injurier. Dom nr. BS 99-400/2007 fra retten i
Randers.

Dømtes danske hjemmeside er lukket men desværre forsætter han med at
udbrede de injurier han er blevet dømt for gennem en stråmand på en
amerikansk gratis hjemmeside.

Opdatering på sagen om Allan Nobel 4 november 2009

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Januar 2010

Den injurie dømte Allan Nobel og hans kammerat, den ligeledes injurie
dømte Preben Juul Madsen fra kunstnyt.dk, mødte hånd i hånd op i
fogedretten i dag kl. 11.00 hvor Allan Nobel havde indstævnet
gauguin.dk og dets direktør, med krav om fogedforbud mod den
nedenstående genmæle artikel, som er gauguin.dk' værn mod de mere end
100 injurier de 2 herrer har fabrikeret mod gauguin.dk og dets
direktør Troels Olivero.

Efter kun 50 minutter afviste Retten i Lyngby kravet om foged forbud,
idet indholdet i nedenstående genmæle artikel er faktuel korrekt.
Udskrift fra retsbogen, hvor han tabte sagen og retten afgjorde at
ovenstående er faktuelt korrekt kan ses her: http://gauguin.dk/auction/img.pdf

Dokumentation for at politiet har rejst straffesag mod Allan Nobel kan
ses her: http://www.gauguin.dk/auction/std.pdf , side 2 af 2

Dette er den rigtige Allan Nobel http://amtsavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=2005512060488
, Benzonvej 6, 8900 Randers, CPR nr 160958-0611

MVH
TROELS

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-03-10 09:31

Den 16-03-2010 00:45, Genmæle mod Allan Nobel Andreasson skrev:
> JEG HAR ALDRIG FORFATTET DISSE ARTIKLER. DET ER ALLAN
> NOBEL ANDREASSON, DER SOM SÆDVANLIG MISBRUGER MIT NAVN

[Klippet en hel masse mere]

Jeg har for nogle dage siden sendt dig en mail med forslag
til, hvordan du kan svare på de falske indlæg her i gruppen.
Hvis du ikke har fået denne mail, så send en mail til mig på
usenet@kimludvigsen.dk og jeg vil sende dig en kopi.

I mailen fortæller jeg dig blandt andet, at store bogstaver
svarer til at råbe, at du skal lade være med at sende dit
indlæg som svar på alle andre indlæg end det forfalskede -
du spammer gruppen - og at du med fordel kan formulere dine
indlæg, så de ikke til forveksling ligner de forfalskede
indlæg. I øjeblikket fremstår du som værende lige så skør
som Allan.

Jeg fortalte dig også, at hvis du fortsætter med at spamme
gruppen med dit "forsvar", så ender det med, at nogen vil
klage til Google Groups, som du poster igennem, samt til din
udbyder TDC. Det kunne meget vel være mig, men jeg har på
fornemmelsen, at andre også gerne stiller sig op i køen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til svære ord og ordsprog:

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 16-03-10 10:56

On Tue, 16 Mar 2010 15:30:40 +0700, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> [...]
>til, hvordan du kan svare på de falske indlæg her i gruppen.
>Hvis du ikke har fået denne mail, så send en mail til mig på

Du spilder din tid Kim.
Der sidder en på østsjælland, en omkring Hobro (måske er det en og
samme person ?) og en eller to i Indonesien og det er dem der spammer
bla. denne gruppe.

Deres indbyrdes forhold er noget svært at overskue da de
tilsyneladende kun sender deres indlæg for at drille hinanden.

Man kan klage til groups-abuse@google.com og det sker den nok ikke ret
meget ved med mindre tilstrækkeligt mange andre gør det.
Og det der kan ske er at deres google group konto lukkes. Men så
opretter de jo bare en ny og så er man lige vidt.

De IPer der har gjort sig uheldigt bemærket er:
125.167.98.234, 125.167.103.53, 125.167.103.163, 125.167.103.25,
125.167.97.54, 125.167.102.214 (nok en og samme person med dynamisk
IP)
110.136.232.185, 110.136.232.233 (nok en og samme person med dynamisk
IP)
Alle ovenstående er fra Indonesien, dækker nok en eller to personer

80.199.35.78 og 93.164.235.40
TDC

/Hans

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-03-10 19:32

Den 16-03-2010 16:55, Hans Kjaergaard skrev:

> Du spilder din tid Kim.
> Der sidder en på østsjælland, en omkring Hobro (måske er det en og
> samme person ?) og en eller to i Indonesien og det er dem der spammer
> bla. denne gruppe.

TDC tager den slags alvorligt. Man kan så sige, at det er
synd, at ham, der er udsat for angreb, er ham, der kan få
lukket sin forbindelse. Men så må han jo finde en anden måde
at imødegå angrebene end ved at spamme. Især, når han får
råd til, hvordan han kan gøre det, og endda samtidig selv
kan fremstå mere troværdig.

Jeg håber, han lytter. Og ellers er jeg som sagt sikker på,
at TDC vil.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå snavs på computeren: