UF - Glasfilten klør!
Fra : Morten P

Dato : 09-03-10 15:19

Jeg har fået sat glasfilt op - en meget finmasket model, og grundet een
gang.

Jeg bliver nødt til indtil videre at have min seng op ad væggen og der
trækker dyne og puder en hel del glas partikler ned i sengen og det er BARE
irriterende.

Jeg forventer problemet stopper når der er grundet en gang mere og malet to
gange, men kan man gøre noget indtil da?

En skrubbesvamp overalt på filten?

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 09-03-10 19:45

"Morten P" <spam@spam.spam> skrev
> [...]
>
> Jeg forventer problemet stopper når der er grundet en gang mere og malet
> to gange, men kan man gøre noget indtil da?

Gnub det af med røven, så klør det kun et sted.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : John V.

Dato : 14-03-10 15:55

Den 09-03-2010 19:44, Preben R. Sørensen skrev:

> "Morten P" <spam@spam.spam> skrev

> Gnub det af med røven, så klør det kun et sted.

Haha ja det er den sikre løsning.

Fra : Leif Neland

Dato : 09-03-10 22:14

Morten P skrev:
> [...]
>
> Jeg forventer problemet stopper når der er grundet en gang mere og malet to
> gange, men kan man gøre noget indtil da?

Et vægtæppe eller et lagen sat på væggen.

Leif

--
Jeg foretrækker min the tilberedt efter BS6008

Fra : Andersen [3650]

Dato : 09-03-10 23:01

Morten P udtrykte præcist:
> [...]
>
> Jeg forventer problemet stopper når der er grundet en gang mere og malet to
> gange, men kan man gøre noget indtil da?

Bare se at få det malet i morgen, så er du ude over det.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark