Et ret spøjst problem med DataControllen
Fra : Tim Sørensen

Dato : 04-08-01 14:03

Hejsa.

Hvis jeg putter denne kode ind i min Form_Load() opstår der er fejl.

<Kode>
List1.Clear
Data1.Refresh
Data1.Recordset.MoveFirst

Dim vntTemp As Variant
Dim strResult As String
Dim strDBPath As String

Do While Not Data1.Recordset.EOF
vntTemp = Data1.Recordset!FraDato

If IsNull(vntTemp) Then vntTemp = ""

List1.AddItem CStr(vntTemp)
Data1.Recordset.MoveNext
Loop
</kode>

Men hvis jeg putter den ind i f.eks Command1_Click() fungerer det fint!! :-/

Hvorfår fungerer det ikke i Form_Load() men fint i Command1_Click()??

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://dondata.adsl.dk/

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 04-08-01 14:04

On Sat, 4 Aug 2001 15:03:01 +0200, "Tim Sørensen"
<dondata@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvorfår fungerer det ikke i Form_Load() men fint i Command1_Click()??

Trolig for fordi form'en ikke er ferdig load'et når koden kjøres.
Prøv med Load 'din_form' som første statement i Form_Load.

--
Snutten
Fjern helge fra mail adressen før du svarer.

No of SETI units returned: 5439
Processing time: 10 years, 294 days, 23 hours.
(Total hours: 94679)
www.setiathome.ssl.berkeley.edu

Fra : Tim Sørensen

Dato : 04-08-01 14:14