Pink Floyd ?????????
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 07-03-10 22:45

Pink Floyd

".To make sure in

The darkness that you

Were still there"

Roger waters

Det er med på The Wall filmen - men jeg mener ikke det kommer på wall cd -
men til gengæld på roger waters første solo lp/cd er det så pink floyd eller
Roger W ?

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 07-03-10 23:15

On 07-03-2010 22:44, Bo M. Mogensen wrote:
> [...]
> men til gengæld på roger waters første solo lp/cd er det så pink floyd eller

Vil umiddelbart sige det er Roger Waters - han var den primære komponist
på The Wall albummet (og har senere brugt resten af sangene, som Pink
Floyd kasserede, til sit eget soloalbum) - og han har credit for at være
manden bag The Wall filmen også...

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-03-10 19:46

Esben von Buchwald wrote:

> [...]
> sangene, som Pink Floyd kasserede, til sit eget soloalbum) - og han
> har credit for at være manden bag The Wall filmen også...

ja Roger var hjerne og Gilmor musiken - jeg er nu mest til Roger har kun
fået en pf skive siden Roger skred
og det var den første den med alle sengene har hørt den 3 gange siden den
udkom