Lad Havnen Leve
Fra : Harding E. Larsen

Dato : 08-03-10 01:03

Hermed en opfordring til at fremsende nedenstående mail.

Mvh/Harding

Broerne over Inderhavnen og Christianshavns Kanal er stadig ikke
endelig vedtaget. Sidste chance for at sende en indsigelse til
Københavns Kommune om lokalplanen, som tilader broerne over indehavnen
og de Christianshavnske kanaler er i dag mandag. Hvis du ikke har fået
det gjort endnu, kan du blot sende denne mail videre til
bydesign@tmf.kk.dk når du har skrevet afsender på.

____________

Til Københavns Kommune

Jeg gør hermed indsigelse mod Lokalplanen vedreørende broer over
Inderhavnen og Christianshavns Kanal. Der er næppe nogen som helst
tvivl om at broerne fører til at havnen ophører med at eksistere som
havn for aktive sejlere, hvilket vil være et stort tab for miljøet, de
handlende og for turisterne.

Der er alternativer, der giver en bedre løsning af det påståede
forbindelsesproblem, og en af disse bør selvfølgelig vælges, hvis der
absolut skal laves endnu en forbindelse over havnen.

Jeg finder det endelig utroligt, at der ikke har været nogen dialog
med områdets sejlere eller interessegrupper.

Af alle disse grunde skal jeg skarpt protestere mod planerne, som kun
kan forstås ud fra et profithensyn til de havne, som By og Havn
anlægger længere ude i havnen, og som ellers næppe kan fyldes med
både.

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 10-03-10 13:52

Se tillige DS´ høringssvar: