Hvor finder jeg gummiskiver til M8 skruer?
Fra : Optimus Prime

Dato : 08-03-10 10:04

Som subj. siger, jeg skal bruge nogle gummiskiver til M8 skruer.

Jeg har et metalemne som skrues fast i loftet med franske skruer og
ville gerne have en gummiskive mellem metallet og den almindelige
metalskive på skruen - men har ikke kunne google noget brugbart frem

NB: Skal blot bruge 8-10 stykker

Fra : Martin Bak

Dato : 08-03-10 10:34

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne have en gummiskive mellem metallet og den almindelige metalskive på
> skruen - men har ikke kunne google noget brugbart frem

Byggemarkedets sortimentskasse med vandhanepakninger.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : ABJ

Dato : 08-03-10 13:40

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> gerne have en gummiskive mellem metallet og den almindelige metalskive på
> skruen - men har ikke kunne google noget brugbart frem

Ringe til tagskruer.

Fra : S.B.

Dato : 08-03-10 23:05

> [...]
> gerne have en gummiskive mellem metallet og den almindelige metalskive på
> skruen - men har ikke kunne google noget brugbart frem

En gammel cykel/bilslange og så selv klippe dem til?

Søren