mon ikke man lære af det
Fra : JK

Dato : 08-03-10 18:42

Hej

Mon ikke der er nogen der lære af denne, og finder ud af at fordi man må
køre stærkt er det ikke ensbetydende med at man også kan køre stærkt.

http://www.bt.dk/krimi/22-biler-koerte-galt-paa-500-meter

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 08-03-10 20:53

"JK" <jkhaderdaspamellernoget@hotnotmail.virkerikkenej> skrev i meddelelsen

> Mon ikke der er nogen der lære af denne, og finder ud af at fordi man må
> køre stærkt er det ikke ensbetydende med at man også kan køre stærkt.
> http://www.bt.dk/krimi/22-biler-koerte-galt-paa-500-meter

Jeg ka se på P-pladsen i firmaet idag (flere 100 biler), at der er mange,
som i week-end'en har lagt vinterdækkene på hylden. Gad vide om dét er en
medvirkende faktor - også i Jylland...

Fra : JK

Dato : 08-03-10 20:57

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som i week-end'en har lagt vinterdækkene på hylden. Gad vide om dét er en

Tror mere det er folk der med hovedet under armen mener at på motorveje kan
der ikke være glat.

Til trods for -7 - -10 grader oplever man på denne motorvej folk der
stadigvæk mener at 130 er en fin hastighed.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 08-03-10 21:05

"JK" <jkhaderdaspamellernoget@hotnotmail.virkerikkenej> skrev i meddelelsen

> Tror mere det er folk der med hovedet under armen mener at på motorveje
> kan der ikke være glat.

Dét er den heller ikke her

> Til trods for -7 - -10 grader oplever man på denne motorvej folk der
> stadigvæk mener at 130 er en fin hastighed.

Jeps - 140 var ingen problem idag

Fra : JK

Dato : 09-03-10 07:22

> "JK" <jkhaderdaspamellernoget@hotnotmail.virkerikkenej> skrev i
> meddelelsen news:4b9556a9$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Dét er den heller ikke her

> Jeps - 140 var ingen problem idag
Men måske i morgen

Fra : ShutEye

Dato : 08-03-10 21:39

> Jeg ka se på P-pladsen i firmaet idag (flere 100 biler), at der er mange,
> som i week-end'en har lagt vinterdækkene på hylden. Gad vide om dét er en
> medvirkende faktor - også i Jylland...

Der er vist desværre en del der skifter efter kalenderen og ikke efter
vejret.
Og 1. marts - så er det jo forår. Det står selv i kalenderen :)