Billig kult bil
Fra : J.K.Arning

Dato : 08-03-10 17:12

http://www.stern.de/auto/autowelt/showroom/60-jahre-vw-bus-bullige-kultkutsche-1549175.html

Jeg

ved ikke med jer .. men for pokker hvor ville jeg gerne have sådan en.

Dejlige billeder af en dejlig bil.

P.S.: Tekst på tysk ..

--
"We don't spend a lot of energy on old technology"

Steve Jobs om Flash

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-03-10 17:44

"J.K.Arning" skriver:

> ved ikke med jer .. men for pokker hvor ville jeg gerne have sådan en.

Jo, havde jeg plads nok i garagen til at have en sådan stående for
sjov - ved siden af Boblen, Porschen og den gamle MG.

Til at køre i?
Nej tak, det er jeg altså alt for magelig til.

Klaus

Fra : Steen

Dato : 09-03-10 08:44

Klaus D. Mikkelsen <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

> [...]
> sjov - ved siden af Boblen, Porschen og den gamle MG.
>

> Til at køre i?
> Nej tak, det er jeg altså alt for magelig til.

Da jeg var en lille knægt, havde jeg sådan en i stedet for et legehus.
Det tilbraget jeg mange timer - et genialt legetøj

Fra : Henrik B.

Dato : 08-03-10 19:01

"J.K.Arning" <jesper.arning@gmail.com> skrev i meddelelsen
> http://www.stern.de/auto/autowelt/showroom/60-jahre-vw-bus-bullige-kultkutsche-1549175.html
>
> Jeg
> ved ikke med jer .. men for pokker hvor ville jeg gerne have sådan en.

Øh, nej tak.

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : Armand

Dato : 09-03-10 00:31

J.K.Arning skrev:
> http://www.stern.de/auto/autowelt/showroom/60-jahre-vw-bus-bullige-kultkutsche-1549175.html
>
> Dejlige billeder af en dejlig bil.

Og dejlige detaljer!
F.eks: Først fra '61 med tankmåler - Indtil da var der træksnor til
mekanisk reservetank (á som på motorcykler) under førersædet

--
Armand.

Fra : Verner Johnsen

Dato : 10-03-10 16:19