Guds (og englenes) retfærdige straffedomme
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-03-10 13:26

http://sites.google.com/site/2009c03c02/Home

Fra intern debat skal følgende offentliggøres:

=== citat start ===

Søndag den. 7 marts 2010

Hej [ ... ],

Bliver "fristet" over evne (nu her mens jeg læser min andagt til i dag)
til at gengive ordene:

Herre, hvor længe vil Du passivt se til ?

Grib dog ind og frels [mennesker] fra disse løver, der vil [uskyldige]
til livs !

(Salme 35,17 på hverdagsdansk)

Bibellæserringen kommenterer teksten med:

Skaft mig ret!

[ ... ]
Hvorfor skrider Gud ikke
ind ? Vågn dog op , Gud, og gør
noget ved det ! Så frimodigt
tør David indanke sin sag for
Gud. Det må vi også ...
[ ... ]

Så jeg vil stadigvæk fastholde, at det er tilladt som kristen at ... bla., bla, bla ...

Nævne bør jeg vel så også, at netop for ganske få dage siden hændte der følgende:

(Emne: Nogle meteor- og asteroide-nedslag kan være
placeret på denne kollisionskurs med *fuld* overlæg,
som en advarende trussel om straf, hvis ikke man opfører sig ordenlig,
apropos Sodoma og Gomorras udslettelse.)

(Ophavsret med markør-61)

1.
Asteroide fløj tæt forbi Jorden ...
2008-07-14, 61 dage efter Israels 60-års uafhængighedsdag

2.
Asteroide fløj endnu tættere forvi Jorden ...
2009-03-02, 61 dage siden nytår

3.
Kugleild (meteor) over Danmark
2010-03-02, 61 dage siden nytår.

Syntax måske:

file 6142

Kanske næste fase i straffeudmålingen nu indledes!

Kærlig hilsen
Monner

PS. ...

=== citat slut ===

With kind regards,
Last OUTPUT: 10717 news:4b90abef$0$280$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/kallmusic001 File no: 10728

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-03-10 13:51

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse news:4b939b39$0$278$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Interrupt RERURN from ...