Havebruser
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 07-03-10 14:17

Er der nogen der har ider, links mv. til en god og billig gør det selv
havebruser, som bare skal sluttes til køkkenarmaturet i sommerhuser med en
vandslange?

mvh

Jens

Fra : jos

Dato : 07-03-10 17:09

Jens Rasmussen wrote:
> Er der nogen der har ider, links mv. til en god og billig gør det selv
> havebruser, som bare skal sluttes til køkkenarmaturet i sommerhuser
> [...]
Hvad med en passende længde haveslange, påmonteret et passende brusehovede??
Du kan meget passende købe diverse passende gevindadaptorer ved smeden.
- og det passer.

finn

undskyld, men det faldt mig bare lige for :>)

Fra : Mogens

Dato : 07-03-10 18:21

Jens Rasmussen forklarede den 07-03-2010:

Her er et forslag:
http://rapidshare.com/files/360271407/Brusebad.pdf.html

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Armand

Dato : 07-03-10 19:06

Mogens skrev:
> Jens Rasmussen forklarede den 07-03-2010:

> Her er et forslag:
> http://rapidshare.com/files/360271407/Brusebad.pdf.html

Det er meningsløst at vise noget frem til andre, som ikke kan se det!

Kunne du ikke istedet benytte et tilgængeligt sted at uploade, f.eks.
www.gratisupload.dk ??

--
Armand.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 07-03-10 20:24

On Sun, 07 Mar 2010 19:05:57 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

>Det er meningsløst at vise noget frem til andre, som ikke kan se det!

Hvad mener du? Der er da ingen problemer i at få vist ovenstående fil.
Dog skal der TO klik til.

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Armand

Dato : 07-03-10 23:09

Mads Lie Jensen skrev:

> Hvad mener du? Der er da ingen problemer i at få vist ovenstående fil.
> Dog skal der TO klik til.

Tjaeh :-/
Mine evner og tålmodighed strakte sig til to forgæves forsøg på at komme
ind som 'ikke bruger'!

--
Armand.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 08-03-10 09:28

On Sun, 07 Mar 2010 23:08:31 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

>Tjaeh :-/
>Mine evner og tålmodighed strakte sig til to forgæves forsøg på at komme
>ind som 'ikke bruger'!

Åbn linket - klik på 'Free user' -> klik på billedet 'Download'.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Anders Majland

Dato : 08-03-10 11:29

> Åbn linket - klik på 'Free user' -> klik på billedet 'Download'.

This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's
Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

Fra : Armand

Dato : 09-03-10 01:37

Mads Lie Jensen skrev:

> Åbn linket - klik på 'Free user' -> klik på billedet 'Download'.

Nu fik du mig helt hooked på hvor fummelfingret jeg kan have været; Men
så er linket i mellemtiden forældet

Et billede jeg kan huske at have uploadet på gratisupload.dk sidste sommer:
<http://www.gratisupload.dk/download/30241/>
ligger, i modsætning, stadig tilgængeligt!

--
Armand.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 09-03-10 08:06

On Tue, 09 Mar 2010 01:37:02 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

> [...]

><http://www.gratisupload.dk/download/30241/>
>ligger, i modsætning, stadig tilgængeligt!

Ja, med en begrænsning på 10 downloads af en fil er rapidshare ikke så
anvendeligt.

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Mogens

Dato : 07-03-10 21:51

Armand har bragt dette til verden:

> Det er meningsløst at vise noget frem til andre, som ikke kan se det!
>
> Kunne du ikke istedet benytte et tilgængeligt sted at uploade, f.eks.
> www.gratisupload.dk ??

Det er jeg da ked af du ikke kan se den, så jeg har nu også uploadet
den til gratisupload.dk så der håber jeg den kan ses, men jeg kendte
ikke den side, så det må du meget undskylde, det er ikke så tit jeg
bruger den slags så det er desværre en mangel i min viden, men vi kan
jo ikke være alvidende alle sammen
http://www.gratisupload.dk/download/41096/

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Armand

Dato : 07-03-10 23:07

Mogens skrev:
> [...]
> den side, så det må du meget undskylde, det er ikke så tit jeg bruger
> den slags så det er desværre en mangel i min viden, men vi kan jo ikke

Rolig nu!
At jeg måske udviste lidt irritation viser jo netop at jeg viste
interesse og blot skuffedes over ikke at kunne 'komme til'!
Jeg kigger lige ind på Gratisupload og tjekker dimsen.

--
Armand.

Fra : Mogens

Dato : 09-03-10 10:07

Armand udtrykte præcist:

> Rolig nu!
> At jeg måske udviste lidt irritation viser jo netop at jeg viste interesse og
> blot skuffedes over ikke at kunne 'komme til'!
> Jeg kigger lige ind på Gratisupload og tjekker dimsen.

Nu ved jeg ikke om det er mig der er ved at blive rundtosset, men det
link til gratisupload som jeg har lavet, er da så vidt jeg kan se ikke
forældet.

http://www.gratisupload.dk/download/41096/

Jeg skal nok lade være med at bruge rapidshare mere. var ikke opmærksom
på der kun kunne downloades 10 gange.

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Armand

Dato : 09-03-10 13:31

Mogens skrev:

> Nu ved jeg ikke om det er mig der er ved at blive rundtosset, men det
> link til gratisupload som jeg har lavet, er da så vidt jeg kan se ikke
> [...]
Nej. det er jo bl.a. dét der er pointen!

Også for news-brugere der om føje tid søger omkring emnet, vil et link
til gratisupload.dk ligge tilgængeligt.
Jeg ved dog ikke hvor lang tid man lader sagerne ligge dér. Det er jo
forståeligt hvis ikke man lader det fylde i evigheder!
Jeg prøvede lige at spole tilbage på fil-listen: Den strækker sig over 3
år tilbage, og dét kan ligesåvel matche sitets etablering, som en
fastsat aldersgrænse :-/

> Jeg skal nok lade være med at bruge rapidshare mere. var ikke opmærksom
> på der kun kunne downloades 10 gange.

Rapidshare har givetvis sine stærke sider, bare ikke til news-brug!
Men Gratisupload.dk er heller ikke den eneste upload-tjeneste, men blot
min foretrukne.

--
Armand.

Fra : Mogens

Dato : 09-03-10 21:44

Armand formulerede spørgsmålet:

> [...]
>>
> Rapidshare har givetvis sine stærke sider, bare ikke til news-brug!
> Men Gratisupload.dk er heller ikke den eneste upload-tjeneste, men blot min

Ja men jeg synes og der ser fin ud, og dejlig nem af gennemse hvad der
ligger.

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Armand

Dato : 09-03-10 23:36

Mogens skrev:
> Armand formulerede spørgsmålet:

> Ja men jeg synes og der ser fin ud, og dejlig nem af gennemse hvad der
> ligger.

Hvis brugerne var mere bevidste om at definere uploads med et passende
navn, gøres det lettere at søge direkte ind til filen (igen). Jeg
googlede f.eks. mig til mit gamle upload á: "gratisupload NSU lumberjack
special" og fik (i det mindste) dato/tid for upload'et i første hit!

--
Armand.

Fra : Keld Nygaard

Dato : 07-03-10 19:50

"Jens Rasmussen" <jens@razmussen.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har ider, links mv. til en god og billig gør det selv
> havebruser, som bare skal sluttes til køkkenarmaturet i sommerhuser med en
> vandslange?

http://lmgtfy.com/?q=havebruser

Gardena Havebruser til 340 kr - og den findes sikkert billigere hvis man vil
lede lidt.

Mvh
Keld Nygaard