Skoda Superb Stationcar.
Fra : Bjørn J.

Dato : 07-03-10 15:49

Tog fruen med ud på en lille køretur over til den lokale Skoda-pusher.

Vi havde hørt så meget om den nye kongevogn, ministerbil, flyttevogn osv.

Så vi ville have en rundtur i potten.

Rundturen:

Hvad skal jeg dog sige....jeg har aldrig i en familiepotte oplevet noget
lignende.

Den bil har virkelig oceaner af passagerplads.

Lille mig (2 meter) steg ind på førepladsen og startede med at køre sædet
helt og aldeles tilbage (så jeg ikke kunne nå rattet ordentligt ) og mine
ben godt og vel var totalt udstrakt.

Så blev konen (1,70 meter) beordret til at tage bagsædepladsen i øjesyn,
hvor svaret efterfølgende lød:"der er masser af plads" !

Ind med hende og mig ud og se på...jep, masser af plads til hendes ben og
efter jeg havde fundet en for mig passende kørestilling, oceaner af plads
til hende !

Så blev pladserne bytte og hun fandt en for hende perfekt kørestilling.

Mig ind på bagsædet, hvilket var noget af en oplevelse, da jeg nemt kunne
sidde med benene over kors !

Bagagerummet er ligeledes af meget fine dimensioner og ganske imponerende
med bagsæderne lagt ned.

Med hensyn til pladsen overdriver Skoda på ingen måde, jeg er mildt sagt
imponeret !

Køreturen:

170Hk TDI med fint overskud, lidt støjende kabine, fin materialekvalitet og
ganske lækker indretning.

Konklusion: Skoda Superb Stationcar er tilbage på listen, til når konens S40
skal skiftes ud.

Smut ud og prøv den, den vil overraske de fleste.

PS: Som taxa er stationcaren uovertruffen med sin enorme plads.

mvh/Bjørn J.

Fra : Martin [6000]

Dato : 07-03-10 15:57

> Smut ud og prøv den, den vil overraske de fleste.

For slet ikke at tale om designet... uha den er flot!

En skam dog.. 2,0 CR 140hk med DSG ... 460 stive sataner! Der skal vist
arbejdes en del over og så får jeg slet ikke tid til at køre i lortet...

Tilbage til Kia'en :D

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : Bjørn J.

Dato : 07-03-10 16:00

"Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> For slet ikke at tale om designet... uha den er flot!

Helt enig, den er utrolig vellykket.

mvh/Bjørn J.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 07-03-10 18:21

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen news:4b93bf8d$0$56779

> Helt enig, den er utrolig vellykket.

Yes - som tidligere nævnt er den ualmindelig nice.

Fra : Bjørn J.

Dato : 07-03-10 18:40

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Yes - som tidligere nævnt er den ualmindelig nice.

Skal Thomas have en, da jeg kan se, han har en billig til salg..?..

mvh/Bjørn J.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 07-03-10 20:56

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen news:4b93e4e6$0$56793

> Skal Thomas have en, da jeg kan se, han har en billig til salg..?..

He he hvordan fandt du Felicia'en, som han har til salg for bedstefaderen...

Fra : Bjørn J.

Dato : 07-03-10 20:58

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> He he hvordan fandt du Felicia'en, som han har til salg for
> bedstefaderen...

MSN..

mvh/Bjørn J.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 07-03-10 16:07

On Sun, 7 Mar 2010 15:49:07 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>skal skiftes ud.
>
>Smut ud og prøv den, den vil overraske de fleste.

Lige i øjeblikket er den og den 6-benede Sonata de to jeg vakler
imellem.

Hvis det bliver Skoda'en, bliver det diesel, og benzin i Sonata'en, da
det er den eneste option.

Men den nuværende kan godt klare et par år endnu, og til den tid er
der sikkert kommet så meget andet kræs.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Allan F

Dato : 07-03-10 17:05

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Smut ud og prøv den, den vil overraske de fleste.
>
> PS: Som taxa er stationcaren uovertruffen med sin enorme plads.

Min står hos forhandleren - det tog dem ca. 5 uger fra underskrift til
levering at producere den.

Fra : Bjørn J.

Dato : 07-03-10 17:11

"Allan F" <A_Folmer@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Min står hos forhandleren - det tog dem ca. 5 uger fra underskrift til
> levering at producere den.

Hjertelig Tillyke med den nye bil !

Hold os endelig orienteret omkring dine erfaringer med potten.

mvh/Bjørn J.