Det er NU, der skal handles brugtvogn
Fra : Mogens \(K\)

Dato : 07-03-10 13:50

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1280865.ece
"Det er altså nu, du skal slå til, hvis du er ude efter f.eks. en brugt
Passat, Mondeo, C5 eller Avensis. De fleste af dem bliver solgt videre til
bilforhandlere. Hos leasingselskabet ALD sælger man dem dog selv, og her er
der travlt":
Kilde:
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1280865.ece#ixzz0hUj7zp2M

Fra : Martin Bak

Dato : 07-03-10 13:57

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bilforhandlere. Hos leasingselskabet ALD sælger man dem dog selv, og her

Imponerende reklame de har fået sig der, kvit og frit. Nu også med opslag på
dk.fritid.bil
De besparelser der omtales er ikke større end, at man vel til hver en tid
vil kunne forhandle sig til noget tilsvarende?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 07-03-10 14:06

On Sun, 7 Mar 2010 13:57:17 +0100, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

> [...]
>>

>Imponerende reklame de har fået sig der, kvit og frit. Nu også med opslag på

Jeg kan fornemme en undertone af forargelse her.

I min optik er den smule reklame som der er tale om her, det rene vand
ved siden af den reklame som syngende, spillende og andre udøvende
kunstnere får hver eneste dag i dagspressen.

Jeg mangler noget forargelse fra din side over dette faktum. )

>--

>De besparelser der omtales er ikke større end, at man vel til hver en tid
>vil kunne forhandle sig til noget tilsvarende?

>--

Det afhænger udelukkende af ens talenter udi handel.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Anders Majland

Dato : 08-03-10 10:21

Jamen så er det jo for sent at købe billigt ind - Det var vel billigere at
købe inden de fik travlt ...